Tako navode da su uveli novu sigurnosnu mjeru po kojoj će primatelj (odnosno kupac) moći odmah nakon primitka pošiljke, bilo na svojoj adresi bilo u poštanskom uredu, pred radnikom Hrvatske pošte otvoriti pošiljku kako bi se uvjerio da se u njoj nalazi sadržaj koji je platio.
"Ako to nije slučaj, Hrvatska pošta će na zahtjev primatelja sastaviti zapisnik o nepravilnosti pošiljke te će primatelj odmah ostvariti pravo na povrat plaćenog iznosa otkupnine i poštarine za doznačavanje otkupnog iznosa, a pošiljka će se vratiti pošiljatelju", navode iz Hrvatske pošte i objašnjavaju da su ovu mjeru uveli zbog povećanog broja prijevara prilikom kupnje putem oglasnika ili interneta, kao i radi zaštite potrošača.
Ova se mjera odnosi na pošiljke koje se šalju uz dopunsku uslugu 'otkupnina', a kao i do sada, primatelj će primitak pošiljke prvo ovjeriti svojim potpisom, a zatim će pregledati paket i utvrditi je li u njemu ono što je naručio.
Za više informacija o uslugama Hrvatske pošte korisnici mogu nazvati Sektor za korisnike Hrvatske pošte na telefonski broj: 072 303 304 ili se pisano obratiti na adresu: info@posta.hr.