Pitanje opstanka ili propasti u dramatičnim danima pandemije ne muči nažalost samo profesionalne Djeda Mrazove već i mnoge ozbiljne, velike kompanije. Opstanak u korona krizi je zapravo postala jedna posebna vještina.
O tome što je najvažnije za kompaniju koja želi izbjeći sve zamke i udare koronakrize, naš Boris Mišević razgovarao je s poslovnim savjetnikom Alanom Žepecom. Žepec je napisao knjigu o jednom modelu koji već daje 30 posto bolje rezultate.
''Stvarno se nalazimo u vremenu koje je totalno nesigurno i teško je bilo što planirati, ali ovaj model je primijenjen u zadnjih pet godina u kompanijama i pokazuje sjajne rezultate. Konkretno, kompanije moraju primijeniti četiri ključne stvari da bi opstali. Prvo je organizacija - ako nema ništa vani, npr. pali su prihodi, nema kupaca, ono gdje se možemo okrenuti je unutra prema kompaniji. Druga stvar je novac. Ako imate cash, čuvajte ga. Ako ga nemate, skupljajte ga. Kompanije danas propadaju ne zato što nemaju dobit nego zato što su ostale bez novca, ne mogu platiti dobavljače, zaposlenike itd. Treća stvar je komunikacija. Što je bliže kupcima i zaposlenicima, tim bolje. I četvrto, ostanite mirni, stabilni i bez drame'', kazao je Žepec.