Za komunikacijsku i medijsku industriju, Weekend Media Festival nezaobilazna je stanica. Razloga je mnogo, ali svi imaju jedan zajednički nazivnik: pozitiva. Totalna, opijajuća, fantastična i nezaboravna pozitiva. A kako ta pozitiva najveći efekt na nas ostvaruje onda kada se dijeli, Ford ni ove godine nije propustio u Rovinju napraviti nešto posebno.
Kako drukčije objasniti scene u kojoj posjetitelji WMF-a, trenutak prije nego će otići poslušati neku od ozbiljnih i važnih tema iz WMF programa – veselo prihvaćaju izazov isprobati kako im stoje legendarne fudbalerke, Elvisove perike, različiti oblici brkova, predimenzioniranih naočala zajedno s drugim sličnim rekvizitima, potom ulaze u parkiranu Ford Fiestu te nastavljaju unutra pjevati i plesati kao da sutra ne postoji.
Fordove #bepositive aktivacije WMF publici predstavile su se još prošle godine ostvarujući instant uspjeh te su potvrdile veselu činjenicu da – što je izazov simpatičniji i neobičniji, a prilika za nasmijat se jedni (s) drugima veća – to su svi 'nabrijaniji' sudjelovati.
Ove godine WMF-ovci su mogli doživjeti tri izložena Ford automobila, a osim fieste u Fiesti, jednako su raspoloženi i motivirani bili podijeliti pozitivne misli na balonima koji su ih uz Ford Focus i kutak „Focus na pozitivu“ dočekali odmah po ulasku na festival, kao i predahnuti i odmoriti uz chill i piknik pored EcoSporta.