HVALEVRIJEDAN PROJEKT /

Pokrenuta inicijativa za uvođenje pop kulture kao školskog predmeta

Image
Foto: Foto: Ljubica Vuković

U priopćenju koje nam je poslao navodi i podatke istraživanja tržišta i javnog mnijenja o toj temi koji pokazuju kako je čak 77 posto osnovnoškolske i 65 posto srednjoškolske djece nazainteresirano za sadržaje pop kulture, glazbe, filma, stripa i književnosti

19.1.2016.
19:21
Foto: Ljubica Vuković
VOYO logo

Publicist, novinar, glazbenik i redatelj Anđelo Jurkas pokrenuo je zanimljivu inicijativu čiji je cilj uvođenje pop kulture kao izbornog predmeta u osnovne i srednje škole.

Jurkas je već održao nekoliko "testnih" predavanja u školama koja su naišla na odlične reakcije kako djece, tako i učitelja.

"Zbog pokazanog interesa i ranijih iskustava i gostovanja u brojnim srednjim i osnovnim školama po Republici Hrvatskoj zajedno s timom kolega već neko vrijeme radim na sadržaju i realizaciji uvođenja fakultativnog/izbornog predmeta "Pop kultura" i završavanju nastavnog plana za spomenuti predmet. Inicijativa za uvođenje predmeta "Pop kultura" kao izbornog predmeta uskoro će biti predana članovima nacionalnog Kurikuluma te saborskim zastupnicima kao i inicijativa prema nadležnom Ministarstvu znanosti, obrazovanja i sporta te je uz konzultacije sa stručnim suradnicima u procesu razrade strategije za uvođenje odnosnog predmeta na nacionalnoj razini u osnovne i srednje škole", objasnio je Anđelo.

U priopćenju koje nam je poslao navodi i podatke istraživanja tržišta i javnog mnijenja o toj temi koji pokazuju kako je čak 77 posto osnovnoškolske i 65 posto srednjoškolske djece nazainteresirano za sadržaje pop kulture, glazbe, filma, stripa i književnosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Također, primjetan je neinteres za konzumiranje i selekcioniranje ikakvih kreativnih, bilo filmskih, literarnih, glazbenih stilova, kao i dominacija takozvanog "turbo-folka" među mladima.

"Obzirom da u toj dobi djeca još nemaju dovoljno razvijen kritički moment ni diskurs prema niveliranju ponuđenoga za svjesno ili nesvjesno manipuliranje njihovim znanjem i neznanjem, preporuka je proširiti im horizonte, aktivirati im interesne sfere, zaintrigirati ih, uključiti ih u kreativni proces kako bi sami postali proizvođači pop kulturnih sadržaja a ne bivali smo konzumentima", nudi rješenje Jurkas.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
ksw
NE PROPUSTI 21. VELJAČE!
VOYO logo
Još iz rubrike
Još iz rubrike