Najveće gradilište u Hrvatskoj danas je obišao ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković. S napretkom na Pelješkom mostu je itekako zadovoljan, jer bi on trebao biti gotov čak dva mjeseca prije roka. No, čekaju se pristupne ceste.
Iz dana u dan sve su vidljivije konture Pelješkog mosta.
''Mi samo možemo primijetiti kada završe neki dionicu posla, veću, vatromet i po tome građani znaju da je dionica završena'', kazala je Draga Krstičević.
Kineski radnici imaju zašto i slaviti. Prvi stupovi su spojeni, a posljednji segmenti čelične rasponske konstrukcije čekaju na moru. U zraku će biti prije roka.
''I da će negdje, kako sada stvari spojen do kraja osmoga mjeseca biti spojen hrvatski teritorij. Nakon toga idu radnje pripreme kolničkog zastora, asfaltiranja i to sve skupa ide jednom dobrom dinamikom'', kazao je Oleg Butković, ministar mora, prometa i infrastrukture.
Čim bude dovršen preko njega bi do čvora Brijesta trebali prelaziti osobni automobili i kamioni do sedam i pol tona.
''To bi bilo negdje u ožujku, međutim mi ćemo tu odluku donijeti sukladno stanju radova, svih radova na projektu'', izjavio je Josip Škorić, predsjednik uprave Hrvatskih cesta.
Iako Pelješki most napreduje izvan svih očekivanja, pristupne ceste mogle bi probiti zadani rok.
''Dio je u ugovorenim rokovima, također možda i prije ugovorenih rokova. a dio je u mogućim kašnjenjima od otprilike dva mjeseca'', rekao je Nikola Dobroslavić, župan dubrovačko-neretvanski.
Najviše se kasnilo na 3.i 4. fazi, ali nakon sastanka s izvođačima radova ministar Butković uvjeren je kako će sve ići brže.
''Sva čelična konstrukcija je i za vijadukt Prapratno i za most Ston izrađena u cijelosti u brodogradilištu Brodosplit. Ona će u sljedećem tjednu krenuti prema gradilištu, na samu montažu'', izjavio je Butković.
Ako se tempo na tim dionicama ubrza, završetak radova na najvećem gradilištu u Hrvatskoj, očekuje se u ljeto 2022.