Nešto malo manje od dva i pol kilometra Pelješkog mosta praktično je završeno, od srpnja se dovršavaju radovi poput hidroizolacije, sigurnosne infrastrukture kao što je postavljanje ograde, zatim asfaltiranje i to bi više ili manje bilo to.
U međuvremenu se zakomplicirao onaj drugi dio, pristupne cesta. Za portal Morski iz Hrvatskih cesta su odgovorili da bi se "mogao prolongirati" završetak izgradnje jednog od tri dijela stonske zaobilaznice.
Projekt stonske obilaznice sastoji se od tri cjeline sa zasebnim građevinskim dozvolama. Prva dionica povezuje čvor Zaradeže i čvor Prapratno, druga dionica podrazumijeva izgradnju čvora Prapratno dok treća dionica povezuje čvor Prapratno i čvor Doli.
Treća dionica je ona koja bi lako mogla kasniti, i to zbog "velike potražnje i smanjenih kapaciteta za prijevoz tereta u pomorskom prometu". Drugim riječima, izvođači imaju problema s nalaženjem barži tegljača kojima iz Brodogradilišta Split trebaju dovesti elemente Mosta Ston.
Iz Hrvatskih cesta navode dalje:
"Početak korištenja pelješkog mosta za promet je u korelaciji sa dovršetkom radova na pristupnim cestama koje izvode 'Strabag' i 'AVAX S.A.'. Budući da će sa svibnjem 2022. biti gotovi radovi na pristupnim cestama na dionici od Komarne do čvora Prapratno (uključivo i sam čvor), u tom trenutku bit će moguće pustiti promet preko mosta Pelješac kao i na 22 km nove trase preko Pelješca, neovisno o dovršetku treće dionice na obilaznici Stona."
To bi, dakle, značilo da bi, do završetka Mosta Ston, promet s Pelješkog mosta morao privremeno ići kroz sam Ston. Most Ston se, inače, kao problematičan spominjao i ranije, u listopadu, već tada u kontekstu "problema s dopremanjem materijala za gradnju".
Tada se, međutim, kao problem nije spominjao sam transport dijelova iz splitskog škvera, nego poskupljenja građevinskog materijala tijekom pandemijske krize, za što su iz Hrvatskih cesta tada rekli da ih to ne zanima, nego da izvođač ima rok u kojem se obavezao završiti radove.