Deset kuna za dnevno parkiranje mogla bi biti nova cijena na parkiralištu pokraj Paromlina.
Naime, nakon što je u lipnju ove godine uveden novi model, takozvani park&ride u zoni omeđenoj Paromlinskom, Trnjanskom i Koturaškom cestom, a prema kojemu se uz parkirališnu mora kupiti i mjesečna karta za javni prijevoz, gradske vlasti odlučile su se za promjenu. Kako stoji u prijedlogu gradonačelnika Milana Bandića, koji će dospjeti na dnevni red iduće sjednice Gradske skupštine, na parkiralištu pokraj Paromlina trebala bi vrijediti nova pravila, a razlog je loša popunjenost spomenute lokacije i neprepoznavanje nove usluge kao isplativog načina parkiranja.
Prodano svega 49 karata
Kako bi se iskoristio kapacitet parkirališta u središtu grada, koje većinu vremena zjapi prazno, Grad je već pokrenuo pregovore sa Zagrebačkim holdingom, a potvrdio je to i direktor podružnice Zagrebparkinga Robert Mišeta.
"U pregovorima smo s Gradom, imali smo i prvi sastanak i na pragu smo dogovora da cijena parkiranja bude 10 kuna dnevno. Razlog je to što ovaj način parkiranja nije prepoznat", komentirao je šef ZG parkinga Robert Mišeta za Večernji list. U rujnu je park&ride karata, a jedna stoji 100 kuna mjesečno, odnosno 1.200 kuna godišnje, prodano tek 49 od mogućih 550, a kako kaže šef ZG parkinga, razlog je to što se građani još uvijek nisu naviknuli. No, činjenica je da se i p&r karta nije mogla kupiti bez posjedovanja pokaza za gradski prijevoz, čija je cijena 360 kuna, pa bi i tu valjalo tražiti razloge male prodaje parkirnih karata.
Prijedlog gradonačelnika Milana Bandića prvo treba potvrditi Gradska skupština, a hoće li parkiranje pokraj Paromlina stajati 10 kuna i kada bi nova odluka mogla stupiti na snagu, još se ne zna.