Ovogodišnji Oscari najgledaniji su u zadnjih deset godina i privukli su u SAD-u 43 milijuna gledatelja, a kritičari koji su pohvalili vođenje EllenDeGeneres ostali su podijeljeni oko toga je li show bio predug.
Prema podacima Nielsena, objavljenima u ponedjeljak, publika koja je gledala dramu "12 Years a Slave" porasla je 6,4 posto u odnosu na prošlu godinu. To je dobar znak za mrežu ABC koja je otkupila prava prijenosa najvažnije holivudske večeri do 2020.
Oscari su u kategoriji nesportskih događaja u pravilu najgledaniji u SAD-u svake godine i privukli su najveći broj gledatelja od 2004., kada ih je gledalo rekordnih 43,6 milijuna.
Ovogodišnji Oscari pokazali su se dobitnima na društvenim medijima sa selfijem DeGeneres koji je postavio rekordni broj retweetova nadmašivši brojku od dva milijuna i izazivajući kolaps Twittera koji je trajao oko 20 minuta.
Prema tvrtki Twitter Inc poslano je oko 14,7 milijuna tweetova vezanih uz Oscare, a prema podacima Nielsena aktivnosti društvenih mreža po pitanju Oscara skočile su 75 posto u odnosu na godinu prije.