Rekordi su pali, Gorani imaju razloga za zdravicu. Do nedavno Gorski Kotar uglavnom se spominjao u kontekstu zimskog odmora, snijega, ali situacija se sada drastično promijenila.
"Prebacili smo 2019. godinu, doduše već lani smo bili vrlo blizu. Ove godine 15-ak posto. Izuzetno smo zadovoljni i to je rezultat zajedničkog rada svih dionika u turizmu, ali nekad statistika ne treba biti samo statistika. Ona ipak govori o tome da se Gorski Kotar pozicionirao kao destinacija cjelogodišnjeg turizma i ono još bitnije kao investicijski zrela destinacija", kaže za Danas.hr Petar Hrg, direktor Turističke zajednice Gorskog Kotara.
"Potražnja je dominanta za kućama za odmor i veseli nas činjenica da investicije koje su sada u tijeku su fokusirane na kvalitetu. To je put prema održivosti. Kvaliteta jednako zadovoljstvo gosta, a njegovo zadovoljstvo znači duži boravak, a veća potrošnja onda znači bolji standard domaćih stanovnika", objašnjava.
Tradicionalno velika potražnja za doček Nove godine
"Prirodne ljepote su dominante i to će uvijek ostati prioritet. Sjajni muzejski postavi, interpretacijski centri. Gastronomija koja raste i divna je sa sjajnim smještajnim kapacitetima daje recept za dobar rezultat", poručuje direktor TZ-a.
Očekuje se i doček Nove godine u Gorskom Kotaru. "Tradicionalno je velika potražnja i krajnji je čas za potražiti smještaj", zaključio je Hrg.