INOVATIVNA PLATFORMA /

Otvorene pretprijave za HR RETREAT konferenciju: Među predavačima se ističe Matej Lončarić

Image

Na konferenciji za medije predstavljeni su noviteti HR RETREAT konferencije kroz vrhunske predavače koji su nam otkrili o čemu će govoriti u lipnju u Arena One 99 Glampingu

12.12.2024.
15:41
VOYO logo

HR RETREAT konferencija, inovativna platforma koji spaja edukaciju, odmor i prezentaciju usluga i proizvoda na inovativan način, ove će se godine po prvi put održati u Pomeru pokraj Pule. Od 26. do 28. lipnja 2025. Arena One 99 Glamping postaje središte za stručnjake iz HR-a, marketinga i poslovnih komunikacija, ali i prostor za istraživanje novih tema i izazova.

Na trodnevnoj HR RETREAT održat će se 15 radionica, 5 predavanja u stručnom dijelu programa, ali će se otvoriti i mnoštvo prilika za razmjenu iskustava, otvaranje novih pogleda i stvaranje konkretnih rješenja za izazove budućeg rada.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Cijena kotizacije uključuje i smještaj, čime sudionicima omogućujemo sveobuhvatno iskustvo – putovanje u znanje, umrežavanje i rad na sebi u opuštenom okruženju", istaknula je Marija Gaura, organizatorica HR RETREAT konferencije.

Image

HR RETREAT konferencija predstavlja Business Speed Date

Na konferenciji za medije i partnere održanoj u Wespa centru u Zagrebu, organizatori su najavili što sve očekuje sudionike, a poseban naglasak stavljen je na Business Speed Date, format koji sudionicima omogućuje brzo i učinkovito povezivanje s kolegama. Ante Mihaljević, stručnjak za poslovnu komunikaciju, podijelio je savjete za sudjelovanje u ovakvom formatu:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Najvažnije je biti autentičan i konkretan – u nekoliko minuta morate prenijeti tko ste i zašto biste mogli biti vrijedan suradnik", rekao je Mihaljević na panelu o hibridnom radu, na kojem je razgovarao s arhitektom Davorinom Radoševićem, jednim od osnivača Das Hausa, i Nikolom Sluganovićem, odvjetnikom specijaliziranim za radno pravo.

Panel je otvorio važne teme poput uloge dizajna prostora u modernim radnim modelima, pravnih izazova rada od kuće i potrebe za učinkovitim komunikacijskim strategijama unutar timova. Davorin Radošević podijelio je kako prilagodljivi radni prostori mogu poticati privatnost i suradnju, dok je Nikola Sluganović istaknuo važnost jasnih pravila za zaštitu prava zaposlenika i poslodavaca. Hibridni rad, koji sve više definira suvremene modele poslovanja, bit će jedna od ključnih tema HR RETREAT konferencije u lipnju 2025.

U Pomeru vas očekuje širok spektar tema i mnoštvo govornika

Treće izdanje HR RETREAT konferencije fokusira se na ključne teme poput umjetne inteligencije u zapošljavanju, employee wellbeinga, diversityja i employer brandinga. Posebna pažnja bit će posvećena istraživanju hibridnih pristupa radu, koji postaju sve prisutniji u suvremenim modelima poslovanja, te budžetiranju HR aktivnosti, s praktičnim savjetima za optimizaciju resursa.

U fokusu će biti i edukacija te usavršavanje zaposlenika, s ciljem pružanja novih alata za profesionalni razvoj i unapređenje timskog rada.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Među predavačima se posebno ističe Matej Lončarić, Chief Digital Officer CME Adria, koji će govoriti o uspješnosti VOYO platforme i važnosti raznolikosti u timovima za postizanje inovacija.

Image

"Kada zapošljavam ljude, tražim one koji su različiti od mene i koji donose nova znanja i perspektive", rekao je Matej Lončarić na konferenciji za medije gdje je s publikom podijelio dio svog profesionalnog puta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

HR RETREAT konferencija okuplja raznolike poslovne modele

Jedna od posebnosti HR RETREAT konferencije je raznolikost sudionika, koji dolaze iz svih poslovnih okruženja – od startupa preko obiteljskih kompanija u tranziciji do tvrtki koje njeguju dugogodišnje vrijednosti. Upravo su ovakve kompanije, sa svojim jedinstvenim pristupima i izazovima, dobrodošle na HR RETREAT konferenciji.

Svaka od tih poslovnih kultura donosi specifične uvide i prilike, a HR RETREAT pruža prostor za razmjenu ideja i pronalaženje prilagođenih rješenja.

Integra Group, domaća IT tvrtka s dugom tradicijom, uspjela je očuvati obiteljsku atmosferu čak i dok posluje u industriji koja je sinonim za brz razvoj i stalne promjene.

"Može se reći da sam most između zaposlenika i voditelja. Pokušavam njihove ideje, potrebe i želje uskladiti s našim zajedničkim ciljevima. Često me u timu zovu 'mama', ali uvijek u pozitivnom smislu. Ponosna sam na to što njegujemo obiteljsku atmosferu u Integra Groupu, koja postoji već 33 godine i posluje diljem Hrvatske", rekla je Iva Hohnjec, HR menadžerica u Integra Group.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

"Za nas su bitne tri ključne vrijednosti kod zaposlenika - želja za učenjem, timski duh i usmjerenost na klijenta. Tehnologija se neprestano mijenja, pa naši zaposlenici moraju biti spremni kontinuirano učiti. Osim toga, mi smo dovoljno mali da zadržimo osobni pristup i obiteljsku atmosferu, što kandidati više cijene. Primjećujemo da im je to često važnije i od samih primanja", dodaje Hohnjec.

Medikor je hrvatska kompanija specijalizirana za medicinske proizvode i dodatke prehrani, koja je u proteklih nekoliko godina zabilježila značajan rast. Krešimir Pihler, financijski direktor Medikora, u Wespa centru osvrnuo se na tranziciju iz malog u srednje veliki kolektiv.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Kad sam počeo, tvrtka je imala 15-ak zaposlenika. Danas ih je 140, a naš rast pratila je i potreba za kvalitetnim kadrovima. Mi smo trgovačko društvo, ali opet obiteljska kompanija", rekao je Krešimir Pihler i istaknuo kako u Medikoru imaju nisku fluktuaciju zaposlenika.

"Većina kolega koji su ovdje bili kad sam ja počeo i dalje rade s nama. Cilj nam je održavati dobru atmosferu – od slobodnih dana za rođendane do velikih božićnih domjenaka. Pazimo da je atmosfera radna i aktivna, a s druge strane opuštena.", dodao je Pihler.

Na konferenciji smo čuli i primjer iz prakse Flaster grupe. Flaster je startup koji koristi vozila kao pokretne medije za oglašavanje. Njihov inovativan model donosi brendovima veću vidljivost, a vozačima dodatnu zaradu.

"Rad u startupu potpuno je drugačiji od korporativnog okruženja. Ovdje ljudi odmah vide utjecaj svog rada, što ih dodatno motivira. U početku nas je bilo dvoje i radili smo sve – od strategije do skidanja folija s automobila. Danas tražimo ljude koji dijele našu viziju i koji žele raditi u dinamičnom okruženju gdje je svaki dan drugačiji“, istaknuo je Luka Glavaš, suosnivač Flastera i dodao kako se Flaster do sada proširio na četiri zemlje, uključujući Bugarsku, a njihov radni model predstavlja izazov, ali i priliku za razvoj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

HR RETREAT je više od konferencije

HR RETREAT konferencija stvara prostor u kojem najbolje ideje nastaju spontano, potaknute opuštenom atmosferom i inspirativnim razgovorima. Smještena u Pomeru, uz šum mora i miris borova, konferencija je idealno mjesto za povezivanje, razmjenu ideja i otvaranje novih perspektiva. Kroz neformalna druženja, interaktivne radionice i korisne razgovore, sudionici se vraćaju s konkretnim rješenjima spremnima za primjenu.

Više informacija o HR RETREAT konferenciji pronađite na službenim stranicama, LinkedIn profilu i Instagramu. Pretprijave za HR RETREAT 2025 otvorene su od 6. siječnja 2025., a registrirati se možete ispunjavanjem obrasca na linku za prijavu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
antonia bilic
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo