IMAMO SVE DETALJE /

Otvorena božićna bajka obitelji Salaj, ali samo uz COVID potvrde! 'Jedne smo morali vratiti, nadam se da razumiju'

Image
Foto: SalajLand

Manje je lampica, odustali su od šetnice, a skoro su ostali i bez prodajnih kućica, ali cijene nisu dizali

4.12.2021.
9:40
SalajLand
VOYO logo

Kasnije nego obično, uz kraće pripreme, ali i manje ukrašenih hektara, proteklog vikenda otvoren je SalajLand, ali uz posebne epidemiološke mjere. 

Naime, svi koji dolaze moraju priložiti COVID potvrdu, a to je čini se izazvalo gnjev građana. Ostavili su više od 600 komentara u kojima navode kako odustaju od posjeta, ali tu su i oni koji su direktno za potvrde optužili obitelj Salaj. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Željko Živoder, voditelj imanja pak za RTL.hr tvrdi kako im ništa na zamjeri. "Opravdano su ogorčeni. U pravu su i razmišljaju svojom glavom", kaže pa dodaje kako na imanju nema niti jedan kvadratni metar zatvorenog prostora, a zbog epidemioloških mjera tvrdi, dan prije otvaranja otkazali su im ugostitelji. Ipak, od subote bi trebali imati prodajne kućice. 

Image
Stožer nema razumijevanja /

Božićna bajka obitelji Salaj ove godine ostaje u mraku: Osim razočarenja, bore se i s pitanjem 'Kako dalje?'

Image
Stožer nema razumijevanja /

Božićna bajka obitelji Salaj ove godine ostaje u mraku: Osim razočarenja, bore se i s pitanjem 'Kako dalje?'

Ipak, ne žali se jer rade unatoč otežanim uvjetima, a ljudi dolaze i najavljuju se. "Odaziv je za 10-15 posto slabiji nego ranije, ali prvi su dani", govori. Neće ove godine, kaže, dočekati 48 autobusa kao 2019. godine i neće im na svakom metru kvadratnom biti 2500 osoba, ali rade koliko mogu. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Jedne smo ljude morali vratiti jer nisu imali potvrde", navodi pa dodaje kako ne zna hoće li ljudi to razumjeti ili ne, ali ne smiju se igrati jer dvije godine nisu radili. 

Image
Foto: SalajLand

(Izvor: SalajLand)

Podsjetimo, odgođene su dvije božićne i jedna uskršnja bajka, ali unatoč tomu obitelj Salaj nije dizala cijene ulaznica. One i dalje iznose 40 kuna s popustima, a Željko ističe i kako je 25 posto tog iznosa porez. 

"Tri godine nismo dizali cijene, a dvije godine nismo imali prihoda. Bili bi najsretniji da imamo bar 50 posto prihoda iz sezone 2019./2020. jer cijele godine imanje se održava te se isplaćuje osam radnika", rekao je. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ipak, koliki su gubici, ne zna. To je, kaže, posao Uprave, a on nije izričito tražio brojke iako vjeruje da su u milijunima kuna. 

"Ljudi zaborave da netko te ukrase i lampice nakon svega treba skinuti, posušiti, popraviti pa i kategorizirati za iduću godinu", govori. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: SalajLand

(Izvor: SalajLand)

Ove godine upravo to pospremanje moglo bi biti brže. Naime, od mogućih 10 hektara, u funkciji je samo sedam, a ne ruše ni rekorde u broju lampica. Štoviše, nije mu kaže, ni jasno otkud brojke o navodnim rekordima proteklih godina. "Tko bi to prebrojao?", pita se. 

Osim toga, smanjili su pogone jer ne mogu sve stići, a moraju misliti i na sigurnosne mjere. Jedna šetnica nije ukrašena, a kasnili su i mjesec dana s kićenjem. Sve inače kreće krajem srpnja i traje do otvaranja, a ove godine počeli su u rujnu. Uz to, bilo je i dana kada su vremenski uvjeti bili loši pa su odgađali.

U konačnici, više su okitili prošle sezone nego ove, ali, prisjeća se Željko, prošle godine, dva tjedna prije otvaranja stožer civilne zaštite ograničio je okupljanja na 25 osoba. Kako su tada procijenili, s tim prihodima ne bi pokrili ni troškove struje pa su odlučili pričekati bolje dane. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hoće li ovogodišnji zaista biti nešto bolji, još će vidjeti, ali sve nekako ide u hodu. I posebna iznenađenja za posjetitelje kreiraju se u hodu. Kako nam otkriva Željko, naručeni su drveni kipovi za prikaz posljednje večere, ali kasni dostava materijala pa će i to pričekati. Za to vrijeme, njihovi djelatnici dali su si oduška i prigodno ukrasili glavni gradski trg u Čazmi. 

Upitan što će ako stožer pooštri mjere, ravnodušno će: "Morat ćemo se prilagoditi".

Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo