I na zagrebačkom planu u fokusu vladajuće koalicije je
željeznica. SDP-ov kandidat za šefa metropole - obećava gradski
metro.
Zagrebačka željeznica je iskorišteni potencijal koji će uskoro
biti kralježnica javnog prijevoza, tvrdi RajkoOstojić.
"Prugu ne treba graditi, ona već postoji i napravljena je da tori
prsten oko grada Zagreba. Svega 10 posto potencijala prigradske
željeznice koristimo danas", tvrdi Ostojić.
Bolje korištenje znači gradnju 10 novih željezničkih postaja na
području grada, i jače povezivanje sa mrežom autobusa i
tramvaja.
O svemu ovome putnici slušaju s oprezom - jer kažu, godinama
svjedoče baš suprotnom. Zagrebački metro pozdravljaju i
stručnjaci – no i pozivaju na razradu.
"Tu prije svega mislim na povezivanje i prema Dugom Selu, i
Velikoj gorici, Savskom Marofu, Zaboku, i Jastrebarskom", izjavio
je MladenNikšić, Zavod za
želj. Promet, Prometni fakultet.
Pobijedi li, Ostojić radove najavljuje već u lipnju. No, otkud
novac za projekt koji u HŽ-u procjenjuju na 200 milijuna
kuna?
"Radi se izračun, napravit će se zajedno s hrvatskom željeznicom,
povući će se iz EU fondova, nažalost grad Zagreb do danas nije
povukao ni jedan euro iz fondova".
Sve to nije impresioniralo aktualnog šefa Zagreba, koji je birače
mamio fiš-paprikašem.
"Sijanje iluzija je praksa u predizborno vrijeme. Oni
predstavljaju projekte ovih 15-20 dana i onda će otići, a na meni
je da nastavim raditi svoj posao", kazao je
MilanBandić.
SDP je iz ladice izvukao postojeći projekt – koji je ostvariv u
dvije godine, tvrde u HŽ-u. No, samo ako bude dogovora.
"To je odličan program koji je bio na raspravi i u skupštini
grada zagreba 2009 godine, međutim svi su razgovori zastali,
izgleda da nitko nema previše volje...", rekao je
DarkoPeričić, predsjednik
uprave HŽ Infrastrukture.
Tek će se doznati hoće li i ovaj put sve ostati na papiru.