Dva do tri automobila u jednom smjeru, pa dva do tri automobila u
drugom. To je ritam na koji su ovi splavari naviknuli. No,
problemi na mostu koji su se pojavili u srijedu, stvorili su
gužvu i na njihovu prijelazu. Radno vrijeme obično im završava u
19 sati, no taj su dan odradili 3 sata prekovremeno.
"Bilo je grdo. Negde oko tri sata već se počela stvarati
gužva i kaj do pet, vidim kolonu skroz prek do gore. To kad
idete lijevo desno sa šest auti sim tam to riješite za tri sata,
ali ovo je trajalo šest sati jer s jedne strane su nagrunuli na
nas. U tome je bio problem, mi smo išli prazni preko, a puni
nazad", kaže splavar Renato Vrančić.
Usporedbe radi, skelom kojom se skraćuje put između Zaprešića i
Samobora, u prosjeku svaki dan prođe 100 automobila. Ruta je to
kojom najčešće prolaze oni koji ondje žive, ili koji posjećuju
prijatelje i rodbinu.
"Onda je bila gužva. Baš je bilo problematično taj dan. Baš sam
isto i ja iš'o, tu sam čekao u koloni, ali dobro je, išlo je",
kaže Duško Klanjčar iz naselja
Laduč.
Ovo putovanje koje traje nekoliko minuta i košta 10 kuna, za
mnoge je i pravi doživljaj. Iako velik dio posla odradi riječna
struja, splavarima ovo nije nimalo lak posao.
"Ovo možda ovak na prvu ne izgleda tak zahtjevno, ali da bi
shvatili kaj je to na stvari trebali bi biti s nama tjedan dana,
od jutra do večeri. Onda bi vidli kaj se tu sve događa. Ljudi idu
dobronamjerno pa nam vele joj kak je ovo lijepo. Kak vam je
divno, krasno, ali su tu na dvije do pet minuta i prejdu", kaže
splavar Miroslav Vrančić.
Stalno s njima je pas Medo koji jedini vidi kako se njegovi
vlasnici suočavaju s raznim izazovima na početku dana, u raznim
vremenskim uvjetima i vodostajima rijeke.