Iako su svi tehnički detalji između radnika i stručnjaka Konstruktora s južne strane Biokova od Basta, i kolega im iz Hidroelektre niskogradnje sa sjevera od Rastovca bili dogovoreni, posljednji proboj kojim bi se otvorio put između Imotske krajine i Makarskog primorja nije napravljen.
Razlog odgađanju konačnog probijanja tunela leži navodno u politici. U Imotskom se 20. siječnja napunilo dvadeset godina od osnutka HDZ-a za cijelu Imotsku krajinu, no kako se premijeka i predsjednica HDZ-a Jadranka Kosor nije mogla pojaviti, proslava je odgođena.
Upravo zbog toga, nagađa Slobodna Dalmacija, odgođeno je i probijanje tunela, iako radnici s obje strane tunela ne žele komentirati odluke svojih šefova. I političari i mještani nadaju se da će baš Jadranka Kosor na licu mjesta vidjeti koliko tunel znači za Imotsku krajinu, ali i za Makarsko primorje, te uprijeti da se konačno dovrši i pusti u promet.
Inače, radnici Konstruktora i Hidroelektre niskogradnje su za manje od dvije godine probili tunel koji po svojim karakteristikama spada u najzahtjevnije slične projekte. To je jedini tunel u Europi koji nad sobom ima masiv veći od tisuću metara kamena.