OSJEČANE ŠOKIRALI RAČUNI ZA VODU: /

'Moja mirovina ne bi bila dovoljna da ih platim sve'

Image
Foto: Ilustracija: Pixsell

Prosječno potrošimo tri kubika, a po ovome ispada da smo potrošili više od 30, ističe jedan od stanara

15.3.2019.
23:22
Ilustracija: Pixsell
VOYO logo

Stanari Vijenca Josipa Kozarca 9 u Osijeku nisu mogli doći sebi kad su ovoga mjeseca primili račun za potrošenu vodu od po nekoliko stotina kuna. "Gledajući ove iznose, moja mirovina ne bi bila dovoljna da platim sve mjesečne račune kad je samo iznos za utrošenu vodu gotovo polovina ukupnih računa koje supruga i ja mjesečno plaćamo" ističe jedan umirovljenik za Glas Slavonije. Očito je kako nisu potrošili ni blizu onoga što im na računu piše.

'Uveli smo i vlastite vodomjere u stanove'

"Upravo zbog redukcije potrošnje i štednje mi stanari složili smo se i uveli vlastite vodomjere u stanove. Prosječno supruga i ja trošimo tri kubika, a ovoga mjeseca ispada da smo potrošili više od 30! Sve se zapravo dogodilo zbog curenja vode negdje u podrumu, izvan stanova, i sad smo u dvojbi što raditi" rekao je. Računi koji su im inače oko 80 kn, sada su iznosili 450.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Predstavnik suvlasnika Vatroslav Žarak najprije je krenuo od stana do stana provjeriti ne curi li nekome voda. Planirao je, kaže, čak pozvati i vatrogasce i policiju da uđu u stan u kojem nitko ne živi kako bi se uvjerio u ispravnost vodovodnih instalacija, no od toga je odustao i uskoro shvatio da voda curi ispod zgrade.

U nedostatku vidljive vlage, kaže, bilo je vrlo teško utvrditi gdje curi. Jedini način da je uopće shvati da je negdje puknula cijev bila bi da je sjedio i gledao kako iče sat u šahtu. Odmah je upravitelja zgrade, Zavod za stanovanje, koji je potom odredio tvrtku čiji su djelatnici zamijenili cijev i postavili nove vodove.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vodovod: 'Ako dokažu da je kvar odmah sanirao ovlašteni majstor...'

No prolivenu vodu ipak treba platiti. Kako stanari za nju ne snose nikakvu odgovornost Žarak je uzeo račune svih stanara i požalio se na situaciju Vodovodu Osijek.

" Ovo je vrlo neugodna situacija, jer su ljudi ostali u šoku kad su vidjeli koliki su im računi. Srećom, uspjeli smo otkloniti kvar i iz sredstava pričuve platiti zamjenu cijevi. Još samo da uspijemo dobiti oprost za ovo, bit će odlično" poručio je Žarak.

U Vodovodu su za medije za sada odgovorili samo načelno, opisujući postupak. Poručuju da je u slučaju kvara koji je otklonjen u najkraćem roku i pritom postoji dokaz o tome u obliku računa ovlaštenih servisera te ako korisnici redovito podmiruju obveze moguće riješiti problem s računima. " Pisanim putem mogu se obratiti Povjerenstvu za reklamacije, koje će nakon razmatranja opravdanosti zahtjeva donijeti odluku" kažu u Vodovodu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo