Napisao je to u pismu redakciji Slobodne Dalmacije Ismar Moralić. No, tu priči nije bio kraj. Prema tvrdnjama ogorčenog putnika došlo je čak i do verbalnih okršaja koji su bili na rubu fizičkog obračuna između putnika i stjuarda, zbog čega su, tvrdi, kapetani zrakoplova pred bijesnim putnicima bježali u kokpit.
No, kako je priča krenula. Putnike su, umjesto u Zagreb, iskrcali u Splitu i te ih po najvećem pljusku uputili pješice do aerodromske zgrade. Stranci su se čudili kako Zagreb ima more, a drugi, kojima to nije bio prvi put da lete prema hrvatskoj metropoli, komentirali su kako tako ne izgleda Pleso.
Nakon ulaska u aerodromsku zgradu uslijedio je novi apsurd i sramota.
Putnici koji su trebali letjeti za Zagreb dobili su nove boarding karte i strpljivo čekali 20-ak minuta s putnicima iz Splita na carinskoj kontroli, da bi se odmah potom ponovno morali zaputili prema detektoru metala kako bi obavili pregled.
Nakon povratka na svoja mjesta u zrakoplovu, putnici iz Münchena ustvrdili su da su morali izići iz aviona, jer je Croatia Airlines na njihova sjedala smjestio putnike iz Splita, te da oni, sukladno svojim novim boarding kartama, sjede u drugoj polovici aviona. Kada su svi putnici zaposjeli svoja mjesta, a putnici iz Münchena pomislili da je cijeloj torturi kraj - avion nije poletio. Nakon 15 minuta stanke, stjuardesa je ponovno prozvala putnike iz Münchena da iziđu ispred aviona!? Nakon povratka na pistu koju je zalijevao pljusak, putnicima je rečeno da identificiraju svoju ručnu (!?) prtljagu. Na opasku putnika da to nije ručna prtljaga koju su predali prije 20 minuta, već putna prtljaga, osoba konstatira da je to zapravo "za njihovu sigurnost" - navodi se u Moralićevu pismu. Nakon povratka putnika u avion, situacija je eskalirala, pa se zamalo dogodio fizički obračun.
Zrakoplov je napokon u 14.10 sati sletio u Zagreb. Kapetan se nakon slijetanja ispričavao putnicima iz Splita, dok se ovima iz Münchena tijekom cijelog leta nitko nije obratio, a kamoli ispričao, opisao je Moralić.
Kao šlag na kraju, kapetan je putnike iz Splita obavijestio da će svoju prtljagu dobiti na domaćem terminalu, a putnici iz Münchena na međunarodnom.
Iz Croatia Airlinesa potvrdili su događanja s leta München-Split, gdje su utvrdili propuste putničkog agenta koji je, ističu, čak dva puta propustio putnike obavijestiti o promjeni rute, uz dodatak da je 'odluka o promjeni rute donesena dva tjedna prije leta i to zbog organizacije i konsolidacije dnevnog prometa'.
"Let München-Split-Zagreb imao je status dvodestinacijskog leta. Prema hrvatskom zakonu o zračnom prometu putnici na takvim letovima trebaju obaviti carinske formalnosti u prvoj zračnoj luci u Hrvatskoj u koju sleti zrakoplov, što je u ovom slučaju bio Split. Neosporno je da je 'Croatia Airlines' obvezan poštovati zakone. Na žalost, zbog propusta zemaljskog osoblja u splitskoj zračnoj luci dogodila se nenamjerna pogreška, odnosno nesukladnost između broja ukrcanih putnika, ukrcajnih propusnica i rasporeda sjedenja u zrakoplovu", ističu iz CA ispričavši se svim putnicima zbog doživljenih neugodnosti.