Nakon što je 'Slobodna Dalmacija' početkom rujna objavila tekst gdje je pisala o tome kako je skupini stranih nautičara prisjela večera na Mljetu jer su bocu vina platili 21 tisuću kuna, na njihov mail je stigla i reakcija vlasnika restorana koju su prenijeli u cijelosti, prenosi Dubrovackidnevnik.rtl.hr.
U nedjeljnom izdanju Slobodne Dalmacije od 4. rujna 2016. god. na stranici broj 9 pod naslovom "Bocu vina u konobi naplatili 21.000 kn" objavili ste priču koja ima više netočnih i neargumentiranih činjenica, te u nastavku ste također naveli izjavu kapetana preko odvjetnika tipa "rekla-kazala" što je iznimno nekorektno, a posebice zato što kapetan nije znao o kojemu se vinu radi, niti je naručivao on već vlasnik broda "Lady Christine" dugačkog 68 metara.
Vlasnik broda točno je znao što naručuje i bio je upoznat s vinskom kartom. Uobičajeno je kako se zna upriličiti "kapetanska večera" koja se sastoji od toga da budu prisutni članovi posade, kapetan i vlasnik broda.
Plaća kapetana ovoga broda iznosi nešto više od 25.000 eura, i tako da je običaj za kapetana jednom godišnje "počastiti" vlasnika broda i posadu. Poseban zahtjev kapetana za tu večer bio je da u restoranu ne budu prisutni drugi gosti osim njih. Dakle, restoran je bio potpuno rezerviran za to društvo.
Čudno je kako se netko može žaliti na nešto što nije sam naručivao, a posebice je vrlo neozbiljno žaliti se na neki artikal, a ne znati ništa o tome artiklu - primjerice vrstu vina i godinu berbe. Sigurni smo da ako vlasnik broda (ime ne želimo spominjati) sazna za ovu priču, sankcionirat će kapetana.
NAVODIM ISPRAVKE:
- Vino koje je navedeno u Slobodnoj Dalmaciji s fotografijom "Stagnum" nije vino koje je prodano, točno je da se radi o vinu koje nije iz redovite berbe već iz one iz 1993. god., također je objavljena pogrešna fotografija (dokaz: točna fotografija u privitku ovog maila).
- Nabavna cijena vina od 380 kuna nije točna!!! Radi se o vinu koje u nabavi košta oko 3000 kuna, a budući da su rijetki unikatni primjerci, cijenu može formirati vlasnik artikla.
- Gostima je izdan uredan fiskalni račun (dokaz: fotografija originalnog fiskaliziranog računa u privitku ovog maila)
- Cijena vina se uredno nalazi u karti, a karte su na stolovima (dokaz: fotografije karte u privitku ovog maila)
- Gosti su upoznati s cijenom vina i vrstom vina od konobara te im je kazano kako se radi o posebnom vinu koje nije iz redovite berbe te koje nakon otvaranja treba čekati 2 do 3 sata prije konzumacije. Upozoreni su opet nakon toga kako se radi o iznimno rijetkom i skupom vinu. Pristali su i naručili vino bez negodovanja bilo koje vrste, dapače uz dodatna afirmativna pitanja o načinu prireme od vlasnika broda.
- Gosti su bili iznimno zadovoljni večerom, vinom, poslugom, nisu imali nikakve pritužbe, a navod kako su "namagarčeni" apsolutna je besmislica.
Vrlo važno je istaknuti: kapetan uopće nije sudjelovao u naručivanju i odabiru, niti je pokazivao interes, naručivanje i komunikaciju s konobarom obavljao je vlasnik broda uz poneku konzultaciju s posadom. Krajnje je neozbiljno žaliti se na neki artikal, a ne znati nista o tome artiklu - primjerice, vrstu vina i godinu berbe vina koja je iznimno rijetka. I još je gore kazati kako ne zna o kojoj se godini berbe radi.
Također treba istaknuti kako se radi o ekskluzivnom ugostiteljskom objektu u sklopu nacionalnog parka i za očekivati je skuplje cijene u odnosu na klasične restorane, stoji u mailu koji potpisuje Vicko Sršen, a objavljen je na portalu Slobodne Dalmacije.