dragocjeni PELJEŠKI STAGNUM /

Oglasio se vlasnik restorana s Mljeta koji je prodao bocu vina za 21 tisuću kn: 'Kapetan koji se žali ne zna ništa o tome'

Image
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL

Vlasnik restorana u kojem je boca vina 21 tisuću kuna: 'To je unikatni primjerak, ali kapetan koji se žali ne zna ništa o tome'

15.9.2016.
16:56
Grgo Jelavic/PIXSELL
VOYO logo

Nakon što je 'Slobodna Dalmacija' početkom rujna objavila tekst gdje je pisala o tome kako je skupini stranih nautičara prisjela večera na Mljetu jer su bocu vina platili 21 tisuću kuna, na njihov mail je stigla i reakcija vlasnika restorana koju su prenijeli u cijelosti, prenosi Dubrovackidnevnik.rtl.hr.

U nedjeljnom izdanju Slobodne Dalmacije od 4. rujna 2016. god. na stranici broj 9 pod naslovom "Bocu vina u konobi naplatili 21.000 kn" objavili ste priču koja ima više netočnih i neargumentiranih činjenica, te u nastavku ste također naveli izjavu kapetana preko odvjetnika tipa "rekla-kazala" što je iznimno nekorektno, a posebice zato što kapetan nije znao o kojemu se vinu radi, niti je naručivao on već vlasnik broda "Lady Christine" dugačkog 68 metara.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vlasnik broda točno je znao što naručuje i bio je upoznat s vinskom kartom. Uobičajeno je kako se zna upriličiti "kapetanska večera" koja se sastoji od toga da budu prisutni članovi posade, kapetan i vlasnik broda.

Plaća kapetana ovoga broda iznosi nešto više od 25.000 eura, i tako da je običaj za kapetana jednom godišnje "počastiti" vlasnika broda i posadu. Poseban zahtjev kapetana za tu večer bio je da u restoranu ne budu prisutni drugi gosti osim njih. Dakle, restoran je bio potpuno rezerviran za to društvo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Čudno je kako se netko može žaliti na nešto što nije sam naručivao, a posebice je vrlo neozbiljno žaliti se na neki artikal, a ne znati ništa o tome artiklu - primjerice vrstu vina i godinu berbe. Sigurni smo da ako vlasnik broda (ime ne želimo spominjati) sazna za ovu priču, sankcionirat će kapetana.

NAVODIM ISPRAVKE:

- Vino koje je navedeno u Slobodnoj Dalmaciji s fotografijom "Stagnum" nije vino koje je prodano, točno je da se radi o vinu koje nije iz redovite berbe već iz one iz 1993. god., također je objavljena pogrešna fotografija (dokaz: točna fotografija u privitku ovog maila).

- Nabavna cijena vina od 380 kuna nije točna!!! Radi se o vinu koje u nabavi košta oko 3000 kuna, a budući da su rijetki unikatni primjerci, cijenu može formirati vlasnik artikla.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

- Gostima je izdan uredan fiskalni račun (dokaz: fotografija originalnog fiskaliziranog računa u privitku ovog maila)

- Cijena vina se uredno nalazi u karti, a karte su na stolovima (dokaz: fotografije karte u privitku ovog maila)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

- Gosti su upoznati s cijenom vina i vrstom vina od konobara te im je kazano kako se radi o posebnom vinu koje nije iz redovite berbe te koje nakon otvaranja treba čekati 2 do 3 sata prije konzumacije. Upozoreni su opet nakon toga kako se radi o iznimno rijetkom i skupom vinu. Pristali su i naručili vino bez negodovanja bilo koje vrste, dapače uz dodatna afirmativna pitanja o načinu prireme od vlasnika broda.

- Gosti su bili iznimno zadovoljni večerom, vinom, poslugom, nisu imali nikakve pritužbe, a navod kako su "namagarčeni" apsolutna je besmislica.

Vrlo važno je istaknuti: kapetan uopće nije sudjelovao u naručivanju i odabiru, niti je pokazivao interes, naručivanje i komunikaciju s konobarom obavljao je vlasnik broda uz poneku konzultaciju s posadom. Krajnje je neozbiljno žaliti se na neki artikal, a ne znati nista o tome artiklu - primjerice, vrstu vina i godinu berbe vina koja je iznimno rijetka. I još je gore kazati kako ne zna o kojoj se godini berbe radi.

Također treba istaknuti kako se radi o ekskluzivnom ugostiteljskom objektu u sklopu nacionalnog parka i za očekivati je skuplje cijene u odnosu na klasične restorane, stoji u mailu koji potpisuje Vicko Sršen, a objavljen je na portalu Slobodne Dalmacije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo