Policijska uprava zagrebačka (PUZ) izvijestila je da je od danas aktivna usluga rezervacije termina za podnošenje zahtjeva za izradu i izdavanje isprava i na lokaciji u Heinzelovoj 89.
Za podnošenje zahtjeva za osobnu iskaznicu i za putovnicu i njihovo izdavanje te za reguliranje prebivališta građani će na ovaj način moći izbjeći čekanje u redovima na šalterima u Heinzelovoj 89, ali i na lokaciji u Petrinjskoj 30 gdje je ta mobilna aplikacija aktivna od 24. listopada ove godine.
Putem mobilne aplikacije moguće rezervirati i termine za poslove vezane za vozačke dozvole i vozila.
U policiji pojašnjavaju da građani ulaskom u aplikaciju kroz samo tri koraka na vrlo jednostavan i brz način mogu rezervirati termin koji im najbolje odgovora.
Upisivanjem riječi redomat.mup.hr ili e-Redomat u bilo koju web tražilicu na zaslonu se otvara opcija REDOMAT.MUP.HR nakon koje građani odabiru lokacije i rezervacije rednog broja te potom uslugu, datum i termin, a što mogu učiniti za prvi sljedeći radni dan odnosno prvi slobodan termin.
U PUZ-u mole građane da poštuju pravilo jedna punoljetna osoba – jedan broj te da u slučaju spriječenosti dolaska otkažu svoj termin kroz aplikaciju.
Dodaju da građani svoj redni broj za pojedinu uslugu, osim putem mobilne aplikacije, mogu neposredno preuzeti na redomat uređaju smještenom u predvorju zgrada u Heinzelovoj i Petrinjskoj ulici.