OČEKUJTE NOVA KAŠNJENJA VLAKOVA: /

Krenuo remont pruge od Podsuseda do Zaprešića; osigurani autobusi, ali samo za dio putnika

Image

Lijevi kolosijek pruge između postaja Podsused Tvornica i Zaprešić zatvoren je zbog rekonstrukcije do 14.

1.3.2021.
10:32
VOYO logo

Zbog remonta je lijevi kolosijek pruge državna granica – Savski Marof – Zagreb Glavni kolodvor zatvoren za promet između kolodvora Podsused Tvornica i Zaprešić do 14. ožujka u ponoć, izvijestile su u ponedjeljak Hrvatske željeznice (HŽ). Putnici međunarodnih vlakova 158, 1212 i 1213 bit će prevezeni autobusima na relaciji Zagreb GK – Savski Marof i obratno.

Raspored vožnji zamjenskih autobusa kao i popis vlakova koji neće voziti na relacijama Zagreb GK – Savski Marof i obratno, Podsused TV – Harmica i obratno, Podsused TV – Zaprešić i obratno, Podsused TV – Savski Marof i obratno te Zaprešić – Zagreb GK, Zagreb GK – Harmica i obratno objavljen je na mrežnim stranicama HŽ Infrastrukture. Ostali vlakovi vozit će jednim kolosijekom te su moguća kašnjenja pojedinih vlakova zbog čega se HŽ ispričava putnicima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
KREĆE REMONT BITNE PRUGE NA ZAPADU ZAGREBA: /

Od 1. do 14. ožujka moguća su kašnjenja, neki će biti prevezeni autobusima

Image
KREĆE REMONT BITNE PRUGE NA ZAPADU ZAGREBA: /

Od 1. do 14. ožujka moguća su kašnjenja, neki će biti prevezeni autobusima

Pružna dionica Zagreb Zapadni Kolodvor – Savski Marof duga je 17,8 km i nalazi se na koridoru RH1, vrlo važnome za međunarodni teretni i gradsko-prigradski putnički prijevoz. Radovi na njezinoj obnovi koji su u tijeku vrijedni su 365,7 milijuna kuna (bez PDV-a), od čega se veći dio financira iz kredita Svjetske banke. Završetak radova planiran je na ljeto 2022. Na dionici pruge Zaprešić – Savski Marof radovi su završeni te je na dionici uspostavljena brzina prometovanja vlakova od 120 km/h, a stajališta Zaprešić Savska i Brdovec puštena su u funkciju.

Po završetku cjelokupne obnove, vlakovi će dionicom Zagreb Zapadni kolodvor – Savski Marof prometovati brzinom od 120 km/h, sigurnost i interoperabilnost željezničkoga prometa bit će veće, smanjit će se troškovi održavanja pruge, a poboljšat će se i mogućnost prijevoza većeg broja putnika u dnevnome migracijskom prometu, ističe HŽ.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo