U Hrvatskoj je u dosadašnjem dijelu godine ostvareno 10,5 milijuna turističkih dolazaka i 50,3 milijuna noćenja što je deset posto više dolazaka i pet posto više noćenja nego lani, a u dosadašnjem dijelu srpnja ostvareno je oko 3,7 milijuna dolazaka i 23 milijuna noćenja što je na razini srpnja prošle godine.
Rečeno je to u srijedu na sastanku čelnika Hrvatske turističke zajednice s predstavnicima turističkih zajednica s područja Istarske županije, održanom u Rapcu.
Pozitivne trendove ostvaruje i Istra, jedina hrvatska regija koja je još lani premašila rekordan rezultat iz 2019. godine Tako je u Istri u dosadašnjem dijelu godine ostvareno 2,7 milijuna dolazaka i 14,6 milijuna noćenja što je pet posto više dolazaka i četiri posto više noćenja nego lani, dok je u dosadašnjem dijelu srpnja ostvareno više od 913 tisuća dolazaka i 6,1 milijun noćenja. To je na razini lanjskog srpnja.
Marketinški i operativni plan
Na sastanku je predstavljen Strateški marketinški i operativni plan hrvatskog turizma za razdoblje do 2027. godine.
Razgovaralo se i o trendovima u realizaciji turističkog prometa, javnim pozivima i natječajima koji će biti raspisani za financiranje projekata turističkih zajednica, a govorilo se i o potencijalnim suradnjama s ključnim strateškim partnerima na inozemnim tržištima te o problematici nelegalnog iznajmljivanja.
"Prezentacijom novog strateškog marketinškog i operativnog plana u Istri završili smo prvi ciklus predstavljanja dokumenta kolegama iz jadranskih županija. Organizirat ćemo dodatne prezentacije i radionice na terenu jer je riječ o vrlo opširnom i sadržajnom dokumentu", rekao je direktor HTZ-a Kristijan Staničić. Dodao je kako će u provedbi plana važnu ulogu imati i sustav turističkih zajednica.