Bend Kries objavio je svoj treći album 'Selo na okuke' i spot za pjesmu 'Ivo se šeće' u sklopu kampanje Dobri domaćini. Naime, radi se o kampanji čiji je cilj podržati mlade kreativce bez doma, odnosno štićenike SOS-dječjeg sela Hrvatska i izbjeglice koje se žele baviti umjetnošću, no nemaju tu mogućnost zbog teških životnih okolnosti.
Kampanju, koja traje do 10 siječnja, pokrenuo Kries je, a bendu se u njoj pridružila udruga Are You Syrious?, Inicijativa Dobrodošli, Zaklada Solidarna i Koalicija Solidarnosti Split. Album Kriesa može se nabaviti isključivo preko INDIEGOGO, a svakim kupljenim albumom donira se minimalan iznos od 10 eura za mlade umjetnike.
Spot za pjesmu 'Ivo se šeće' je režirao i dijelom snimao Andrej Korovljev, za animacije i terenske snimke zaslužan je Petar Grimani, a prizore Kriesovog koncerta u Vintageu snimio je Dalibor Platenik.
"Iako su se pjesme za novi album polako taložile tijekom svih ovih osam godina otkako smo snimili 'Kocijane', album 'Selo na okuke' je nastao u jednom dahu i puno se stvari dogodilo spontano.
Imamo nevjerojatnu sreću da se povodom ove kampanje okupilo jako puno kvalitenih, kreativnih i dobronamjernih ljudi koji su napravili sjajan posao bez ikakvog budžeta. Spot za pjesmu 'Ivo se šeće' nije samo naša zasluga već svih ljudi koji su na bilo koji način sudjelovali u kreiranju kampanje", rekao je frontman benda Mojmir Novaković.
U samo prvih 15 dana kampanje prikupljeno je više od 1500 dolara, a cilj je u idućih 25 dana dostići iznos od 8 tisuća dolara kako bi se nabavila oprema za mlade i kreativne ljude.