DANI KOMUNIKACIJA /

Nova era društvenih mreža: Kako ujediniti kreativnost, podatke i AI za maksimalne rezultate?

Image
Foto: Dani komunikacija

Mirella Crespi pridružuje se lineupu popularnog festivala tržišnih komunikacija te u Rovinju pokreće temu sinergije podataka, strategije i kreativnosti!

21.3.2025.
15:00
Dani komunikacija
VOYO logo

Kreativnost i podaci zajedno čine moćan alat za postizanje maksimalnog uspjeha – dok kreativnost donosi inovativne ideje, podatci ih usmjeravaju prema pravim odlukama i rezultatima. Ali kako ih spojiti u pobjedničku kombinaciju? Saznajte na Danima komunikacija, festivalu komunikacija i kreativnosti koji se održava od 15. do 18. svibnja u Rovinju, u predavanju koje će na glavnoj festivalskoj pozornici održati briljantna kreativna strateginja Mirella Crespi.

Image
Foto: Dani komunikacija

Ona je osnivačica i direktorica Creative Milkshakea, jednog od najvećih europskih studija koji spaja performance i kreativnost, stoji iza više od 2000 oglasa mjesečno na šest jezika za globalne brendove poput Amazona, Mete, Unilevera i Ubisofta. No, Mirella Crespi nije samo kreativni um – ona je strateginja koja razumije podatke bolje od ikoga i zna kako ih pretvoriti u kampanje koje ne samo da privlače pažnju već i donose konkretne poslovne rezultate. Svojim inovativnim pristupom razbija mit da su kreativnost i marketinška efikasnost suprotstavljeni pojmovi – upravo suprotno, ona ih besprijekorno spaja, pokazujući brendovima kako ostvariti maksimalan marketinški učinak.

Image
FESTIVAL KREATIVNOSTI I MARKETINGA /

Dani komunikacija najavili dolazak Sophije, robota koji mijenja budućnost čovječanstva i umjetne inteligencije u Hrvatsku

Image
FESTIVAL KREATIVNOSTI I MARKETINGA /

Dani komunikacija najavili dolazak Sophije, robota koji mijenja budućnost čovječanstva i umjetne inteligencije u Hrvatsku

Kako svladati korake u kreiranju visokoperformansnih oglasa na društvenim mrežama – od istraživanja do produkcije, testiranja i optimizacije? Crespi u svom predavanju naziva Data Doesn’t Lie, Your Creativity Does donosi najnovije metodologije i najbolje prakse za razvoj oglasa koji kombiniraju podatke, strategiju i umjetnu inteligenciju kako bi skalirali kampanje i poboljšali rezultate na svim platformama. Svi koji žele podići svoje oglase na novu razinu i pretvoriti kreativnost u mjerljive poslovne uspjehe, ovo predavanje neće htjeti propustiti.

Image
Foto: Dani komunikacija

Crespi će se na glavnoj festivalskoj pozornici pridružiti sjajnom međunarodnom postavu predavača, među ostalima i slavnoj humanoidnoj umjetnoj inteligenciji Sophiji; najinovativnijem CMO-u na svijetu prema Business Insideru i osvajaču više od 200 nagrada Cannesa Lionsa Fernandu Machadu; Karen Nelson-Field, vodećoj svjetskoj ekspertici za ekonomiju pažnje i najobjavljivanijoj autorici na WARC-u; Blairu Ennsu, najvećem svjetskom autoritetu za prodaju i pricing kreativnih usluga, Michaelu Corcoranu, jednom od najpoznatijih (i najduhovitijih) digitalnih stratega današnjice, Marsishi Lakhiani, stručnjakinji za korištenje umjetne inteligencije i automatizacije za rast brendova te maksimizaciju povrata na ulaganje u oglašavanje (ROAS) kao i Johanu Ronnestamu, brending-stručnjaku, serijskom poduzetniku, kreativnog vizionaru i surferu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Svi koji žele biti dio ovog posebnog iskustva od 15. do 18. svibnja u Rovinju, informacije o sudjelovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
savrseni kandidatkinje
FINALE SHOWA GLEDAJ ODMAH!
VOYO logo
Još iz rubrike