Emitiranje programa iz novouređenog prostora finale je obilježavanja deset godina postojanja najslušanije zagrebačke radio postaje. Iz novog studija startao je i drugačiji program. Nova programska strategija Antene usmjerena je na kvalitetniji sadržaj u potpunosti prilagođen slušateljima, a novi slogan “Stvari koje voliš” nabolje opisuje odnos Antene s publikom. Slušatelji su od prvog dana emitiranja programa bili najvažnija karika u kreiranju programa.
Oduševljenje novim prostorima Antene nije krila ni izaslanica premijera Republike Hrvatske Andreja Plenkovića, ministrica kulture Nina Obuljen Koržinek koja je službeno otvorila novouređene prostore.
'Antena zaista izgleda svjetski, suvremeno je uređena s impresivinim tehničkim mogućnostima', komentirala je ministrica ističući kolika je važnost investiranja u komercijalne medije koji su glas koji informira, educira i zabavlja.
'Bez jakih medija nema ni demokratskog društva. Moraju postojati komercijalni i javni mediji. Prije 10 godina smo imali ozbiljnu gospodarsku krizu i tu su mediji dosta stradali. I zato sam danas jako sretna kad vidim koliko se ulaže u razvoj, a Antena je za to najbolji primjer, rade izvrstan posao, a to dokazuju i njihovi slušatelji', zaključila je ministrica Obuljen Koržinek.
'Ovim činom Antena Zagreb nije samo učvrstila svoju lidersku poziciju, već je ponovno dokazala neupitnu razvojnu ulogu komercijalnog radija, dajući ovom investicijom izravan impuls ukupnoj domaćnoj medijskoj industriji', izjavio je direktor Antene Zagreb Hrvoje Barišić. Dodao je da je nova Antene Zagreb više od radija te da će svojim korisnicima ponuditi jedinstvenu modernu produkciju te potpuno unaprjeđenje proizvodnje i distribucije kreativnog i autorskog medijskog sadržaja.