NERED I NEMAR U MINISTARSTVIMA: /

Ne zna se tko je automobilom napravio 30.000 kilometara na relaciji Zagreb - Krapina?

Image

Potpuni nemar, protuzakonito korištenje, neevidentiranje vremena korištenja, korištenje od strane nepoznatih osoba, nevođenje evidencije korištenja pune dvije godine...

4.3.2017.
13:37
VOYO logo
VOYO logo

Izvještaj je jučer usvojen na sjednici Vlade.

Ne može se utvrditi tko zapravo koristi automobile

Ono što je zajedničko svim ovim institucijama, piše Jutarnji list, jest da evidenciju o korištenju službenih automobila ne vode u skladu s propisima te se ne može utvrditi tko zapravo koristi automobile, kada, na kojim relacijama, koliko je goriva potrošeno i slično. Primjerice, u Ministarstvu obrane za evidenciju korištenja automobila koristi se Radni list. No, u puno slučajeva na liste se ne upisuje broj sati provedenih u vožnji, broj prijeđenih kilometara ni koliko je goriva potrošeno.

Za vozila koja provoze štićene osobe, na liste se samo upisuje broj prijeđenih kilometara na početku i na kraju mjeseca, a pod relacije se upisuje “loko”, odnosno teritorij RH. Tijekom cijele 2015. godine za čak 14 vozila u MORH-u uopće nisu uneseni podaci o broju prijeđenih kilometara.

U ministarstvima graditeljstva i prometa u službene automobile ugrađeni su sustavi za satelitsko praćenje nadzora vozila. No, u šest automobila u ministarstvu graditeljstva sustav nije ugrađen, a tijekom 2014. i 2015. godine nije vođena nikakva evidencija o njihovu korištenju, tako da se ne zna tko ih je, gdje i koliko koristio. U Ministarstvu prometa jedan je automobil bio izuzet iz ugradnje satelitskog nadzora te također nema evidencije o njegovu korištenju dvije godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Uveden i satelitski nadzor

U tom ministarstvu tijekom 2015. jedno službeno vozilo, dano na uporabu 24 sata, koristilo za prijevoz dužnosnika na posao i s posla na relaciji Zagreb - Krapina i u tu svrhu je prešlo 29.663 kilometra. Satelitski nadzor uveden je i u neke od automobila koje koristi Ured za opće poslove Vlade i Sabora, ali ne da bi se nadziralo korištenje automobila, nego zbog, kako se navodi u izvještaju, praćenja evidencije radnog vremena vozača.

Stoga podaci o broju prijeđenih kilometara nisu istovjetni stvarnom broju prijeđenih kilometara. Odstupanja tako postoje kod svih službenih vozila koja imaju ugrađen sustav za upravljanje i nadzor voznog parka Ureda za zajedničke poslove Vlade i Sabora.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
savrseni kandidatkinje
GLEDAJ ODMAH!
VOYO logo