Ravnatelj Porezne uprave prošli je mjesec ustrojstvenim jedinicama poslao naputke o načinu rada koji su zaposlenike tih jedinica potpuno zatekli. Naime, od njih se traži da predmete na kojima rade po završetku radnog vremena spreme u ormare,stolove i kase i zaključaju ih te eventualni gubitak ključa odmah prijave. Ne bi tu bilo ništa sporno da oni imaju ormare s vratima i bravama umjesto otvorenih polica, te vreća i registratora koje smještaju po podu, pišu 24sata.
Ondje gdje zaposlenici i imaju ormare i brave, rijetko su ispravne, a po prostorijama popodne hodaju osobe koje poslove čišćenja obavljaju kao zaposlenice servisa za čišćenje koji su angažirani zbog „outsourcinga" pomoćno-tehničkih poslova.
Spisi se nerijetko drže u vrećama, kutijama i registratorima po podu
'Kako brinuti o okolišu i sigurnosti kad je već poznato da uredima šeću i glodavci?'
Priču o najnovijim poteškoćama pred kojima su se zaposlenici porezne našli javnosti je iznio Siniša Kuhar iz Sindikata državnih i lokalnih službenika i namještenika navodeći kako u "uputi" stoji kako su službenici dužni brinuti i o o svom okolišu, zdravlju i sigurnosti sebe i drugih.
"O tome koliko je službenicima moguće brinuti se o svom okolišu, zdravlju i sigurnosti u uvjetima posvuda odloženih predmeta i koliko je efikasno čišćenje radnih prostorija u kojima se čistačice upozoravaju da predmete na podu ne diraju, ne treba ni govoriti, posebice kad se zna da se prethodna ravnateljica u svom dopisu Državnom uredu za središnju javnu nabavu požalila na loše higijenske uvjete nakon provedenog 'outsourcinga' pa čak i pojavu glodavaca", komentiraju u Sindikatu ističući kako zaposlenici Porezne zbog uvjeta u kojima rade ne mogu odgovarati za dokumente te traže da se prije "upute" osiguraju ormari s ispravnim bravama.