weekend media festival /

Nazire li se kraj televizije: ubija li native advertising novinarstvo i kako u kompanijama stvoriti dobro okruženje za rad?

Image
Foto: Grgur Zucko/PIXSELL/Arhiva

Weekend priprema panel o tome što je zapravo native advertising te označava li on kraj novinarstva ili spašava medije.

20.4.2016.
14:11
Grgur Zucko/PIXSELL/Arhiva
VOYO logo

Pripreme za deveto izdanje Weekend Media Festivala u punom su jeku. Najveći komunikacijski festival u jugoistočnoj Europi ove će se godine održati od 22. do 25. rujna u prostorima stare tvornice duhana u Rovinju.  Generalni pokrovitelj Weekend Media Festivala je Adris grupa.

Weekend i ove godine ugošćuje više od 4000 medijskih i komunikacijskih profesionalaca koji će u tri dana trajanja festivala u pet paralelnih konferencijskih dvorana raspravljati o najaktualnijim temama iz svijeta medija, PR-a, marketinga i cijele komunikacijske industrije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Među temama o kojima će se raspravljati na ovogodišnjem Weekendu ističe se panel "Je li stigao kraj televizije?". Televizijsko tržište prolazi kroz značajne promjene, a digitalizacija ima presudan utjecaj na njegov budući razvoj. Rast online videa i OTT platformi mijenja način na koji se dolazi do sadržaja i kako ga se konzumira. Online video povećao je ukupnu konzumaciju i postao komplementaran medij televiziji, ali velike promjene su odmah iza ugla. Na Weekendu će vodeći medijski i komunikacijski stručnjaci raspravljati kako će te promjene utjecati na televizijske kuće, tko su novi igrači na tržištu te što promjene znače za korisnike.

Tema o kojoj se i dalje vode brojne polemike je i native advertising koji kao dio content marketinga ubrzano raste zadnjih godina. Usporedno s tim rastom native je proizvod koji izaziva brojne kontraverze. S jedne strane, mnogi su sretni jer je napokon pronađen model koji može donijeti nove prihode medijima, dok s druge strane mnogi u nativeu vide kraj novinarstva. Weekend priprema panel o tome što je zapravo native advertising te označava li on kraj novinarstva ili spašava medije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na Weekend i ove godine stižu i brojni  inozemni predavači. Među njima je i Zrinka Lovrenčić, direktorica kompanije "Great Place to Work" iz Australije. Zrinka će na Wekendu održati predavanje o jedinstvenom modelu koji kompanijama pomaže da stvore u svojoj organizaciji "sjajno mjesto za rad za zaposlenike" istovremeno podižući vrijednost za vlasnike.

Više informacija potražite na www.weekendmediafestival.com  i na društvenim mrežama:

Facebook  l  Twitter  l  LinkedIn  l  Instagram

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo