M.O.W. jedan je od najznačajnijih sajmova namještaja u Europi s 30- godišnjom tradicijom te se smatra važnom platformom za prezentaciju i promociju novih trendova i inovacija na području proizvodnje namještaja. U društvu više od 414 izlagača iz 35 zemalja, Prima Grupa je novom kolekcijom za 2018. ponovno oduševila brojne poslovne partnere, distributere i vlasnike najvećih trgovina namještajem, te je tako potvrdila svoj status relevantnog strateškog partnera i nastavila pozitivan izvozni trend na zahtjevno zapadnoeuropsko tržište.
Uz funkcionalan i privlačan dizajn, posebna pažnja u Primi posvećuje se odabiru najkvalitetnijih, prirodnih materijala i završnoj obradi drva. Bogata tradicija u novim, modernim formama prepoznaje se i iznimno cijeni na mnogim europskim tržištima, od kojih su svakako najznačajnija ona u Njemačkoj i Austriji. Zahvaljujući kontinuiranom ulaganju u razvojne i proizvodne procese te snažnom rastu izvoza, Primini proizvodi već dugi niz godina oplemenjuju domove diljem Europe. I ove godine, predstavljajući više od 85 noviteta, Prima se istaknula vještim kombiniranjem najkvalitetnijih prirodnih materijala (slavonski hrast i bukva) i različitih vrsta metala. Prateći trendove u odabiru boja i materijala, Prima u novoj kolekciji koristi sive i crne tonove, kao i prirodne, pastelne nijanse. Tkanine su nježne i ugodne, baršunaste teksture, a površine mat i supermat.
I ove godine, najviše pozornosti izazvala su inovativna rješenja iz segmenta modularnog tapeciranog namještaja (sjedeće garniture, trosjedi, dvosjedi i fotelje). Krajnjem korisniku sada je omogućeno da u cijelosti iskoristi svaki centimetar raspoloživog prostora, kombinirajući niz različitih modula koji jamče kvalitetan odmor, postojanost i vrhunsku udobnost.
Blagovaonski programi kolekcije 2018. obuhvaćaju niz novih modela stolaca i stolova od najkvalitetnijeg hrvatskog masivnog drva. Slavonska je hrastovina oduvijek simbol najboljeg iz prirode, a brojne mogućnosti oblikovanja rezultiraju stvaranjem unikatnog namještaja koji unosi posebnost u svaki ambijent.
“Prima Grupa iz sezone u sezonu bilježi kontinuiran rast izvoza, a sudjelovanjem na najznačajnijim sajmovima namještaja u Europi razvijamo i unapređujemo odnose s brojnim poslovnim partnerima. Nakon iznimno uspješnog predstavljanja na ovogodišnjem M.O.W.-u planiramo daljnji rast izvoza na zapadnoeuropskom tržištu, što će omogućiti daljnje ulaganje u razvoj proizvodnih kapaciteta i nova zapošljavanja u PRIMA GRUPI”, istaknuo je Renato Radić, vlasnik i direktor PRIMA GRUPE.