KRPANJE RUPA U VOZNOM REDU /

Nakon tramvaja iz Njemačke, ZET nabavlja i rabljene autobuse. Stiže ih 30-ak, osigurano 6 milijuna eura

Image
Foto: Patrik Macek/Pixsell

Do dolaska električnih ili autobusa na vodik bit će potrebno oko dvije godine, a u međuvremenu, tvrde u ZET-u, kako bi osigurali održivost voznog reda, poglavito na najopterećenijim autobusnim linijama, u proračunu za ovu godinu bit će osigurano šest milijuna eura za nabavu tridesetak rabljenih, većinom zglobnih autobusa

9.1.2024.
9:40
Patrik Macek/Pixsell
VOYO logo

Stanje zagrebačkih autobusa ZET-a je prema izjavama vozača, ali i mehaničara vrlo loše pa se u ZET-u već početkom godine planira krenuti u nabavu novih autobusa.

"Time će se pokrenuti jedan od najznačajnijih projekata što se tiče javnog prijevoza u Zagrebu, a riječ je o procesu dekarbonizacije. Planira se nabaviti do 100 autobusa na alternativni pogon, a što će pratiti i izgradnja potrebne infrastrukture. Nabava će se financirati iz EU fondova pa je potrebno pričekati poziv resornog ministarstva – pojašnjavaju u ZET-u za Večernji list.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iz Ministarstva prometa već su ranije potvrdili da će poziv biti raspisan početkom 2024. No, do dolaska električnih ili autobusa na vodik, bit će potrebno oko dvije godine, a u međuvremenu, tvrde u ZET-u, kako bi osigurali održivost voznog reda, poglavito na najopterećenijim autobusnim linijama, u proračunu za ovu godinu bit će osigurano šest milijuna eura za nabavu tridesetak rabljenih, većinom zglobnih autobusa.

Image
'MALI, ALI S KAPACITETOM' /

Zagrebom se provozao novi-stari 'Nijemac'. Tramvaj je star 27 godina, ali je moderniziran prije 10 godina

Image
'MALI, ALI S KAPACITETOM' /

Zagrebom se provozao novi-stari 'Nijemac'. Tramvaj je star 27 godina, ali je moderniziran prije 10 godina

"Rabljeni autobusi stići će do ljeta. To je praksa za koju se odlučuju brojni drugi gradovi. Split također kupuje rabljene autobuse za poboljšanje voznog reda", navode u ZET-u. Tim se vozilima namjerava proširiti vozni park, ali i zamijeniti dio najstarijih vozila.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sugovornici upućeni u zbivanja u ZET-u pozdravljaju obnovu voznog parka, ali ističu da je to tek kap u moru stvarnih potreba kako bi autobusni promet u metropoli funkcionirao bez poteškoća.

Pogledajte video: VIDEO Širi se apsolutno bizarna i zabavna snimka čovjeka koji je u ZET-ov bus unio prometni znak: 'E, svaka čast!'

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo