kome se požaliti? /

Nakon ličkog 'hamburgera', internet preplavile fotografije podvala u hrvatskim restoranima

Plitvički hamburger, odnosno komad mesa između dvije kriške kruha - pokrenuo je lavinu. Društvene mreže su preplavljene fotografijama podvala u hrvatskim restoranima. Kome se na to može požaliti - i što na sve kaže ministar turizma?

24.6.2015.
18:43
VOYO logo

Lički hamburger. Meso u kruhu za 30 kuna - u prekrasnim Plitvičkim jezerima. Ministra turizma to ne brine previše. Čak ga i nasmijava.

"Nitko nikoga ne prisljava da jede lički hamburger s dvije fete kruha... nije u standardu, ali to je poseban, lički hamburger", rekao je Darko Lorencin.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nakon hamburgera, jedan račun postao je hit društvenih mreža jer gosti su u dubrovačkom restoranu platili 84 kuna za postavu stola, što je zasjenilo i cijenu od 86 kuna za sezonsku salatu.

Zamrznuta riba umjesto svježe, patagonijske lignje umjesto jadranskih - loša iskustva imaju mnogi. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kome prijaviti pritužbe? Strani turisti mogu nazvati Europski centar za zaštitu potrošača. Iako hrana nije njihova nadležnost, kažu: turisti se ionako više žale na druge stvari. 

"Svakodnevno zaoprimamo desetak pritužbi - najčešći razlozi su problemi s otkazanim letovima, te kod iznajmljivanja smještaja", rekla je Anda Kostijal iz Europskog potrošačkog centra.

U turističkoj inspekciji kažu da je hrana rijetka tema pritužbi: kad se o restoranima radi, češće su to cjenik i radno vrijeme. A upravo ono se mijenja novim zakonom o ugostiteljskoj djelatnosti.

"To smo sada malo diverizificirali - dali smo jedinicama lokalne samouprave da same to odrede", dodao je Lorencin.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Produljenje radnog vremena dosad je bilo moguće samo u iznimnim uvjetima i na kraći rok.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo