podigli cijene... /

Nakon jutrošnjeg štrajka oglasili se i iz Ubera: 'Poštujemo pravo na štrajk, ali…'

Image
Foto: Sanjin Strukic

Mnogi su Uberovi vozači danas između 7 i 10 bili nedostupni za vožnje, a iz Ubera uvjeravaju kako je sada sve u redu.

18.10.2021.
14:02
Sanjin Strukic
VOYO logo

Nakon što je nekoliko partnerskih kompanija Ubera štrajkalo danas između 7 i 10 ujutro zbog čega su mnogi vozači bili nedostupni za vožnje, oglasili su se iz Ubera.

Kažu da Uberove usluge rade normalno i kako su dostupni svim korisnicima aplikacije. Ponovo su kratko objasnili kako je do kašnjenja plaća došlo zbog greške banke, a rekli su i kako poštuju pravo na prosvjed. Njihov odgovor prenosimo u cijelosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Uberove usluge u Hrvatskoj rade normalno i dostupne su svim korisnicima aplikacije, nudeći im da naruče sigurnu i pouzdanu opciju prijevoza. Centar za partnere vozače danas će biti zatvoren zbog sigurnosnih razloga, no naši virtualni i telefonski kanali za podršku ostaju u potpunosti otvoreni. Čim se ostvare svi sigurnosni uvjeti, nastavit ćemo i s osobnom podrškom.

Upoznati smo s činjenicom da je nekoliko naših partnera vozača odlučilo prosvjedovati. U potpunosti poštujemo njihovo pravo na prosvjed i, iako smatramo kako ova skupina ne predstavlja većinu partnera vozača, ozbiljno shvaćamo njihove pritužbe.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
veliko nezadovoljstvo /

Vozači Ubera štrajkali, a cijene su mnoge neugodno iznenadile: 'Mi smo u takvom položaju da se osjećamo kao digitalni robovi'

Image
veliko nezadovoljstvo /

Vozači Ubera štrajkali, a cijene su mnoge neugodno iznenadile: 'Mi smo u takvom položaju da se osjećamo kao digitalni robovi'

Prošli tjedan došlo je do problema s obradom isplata u lokalnoj banci što je rezultiralo kašnjenjem s isplatom tjedne zarade. Brzo smo poduzeli mjere kako bismo riješili ovaj problem i isplatili sve zaostale uplate, što je jutros i riješeno, a zarada je vozačima sjela na račun. Čim smo shvatili što se događa, poslali smo poruku svim partnerima vozačima čija uplata kasni, ispričavajući se zbog neugodnosti i objašnjavajući kada mogu očekivati isplatu.

Shvaćamo važnost pravovremenih tjednih isplata za našu zajednicu vozača partnera i učimo iz ovog iskustva kako bismo nastavili poboljšavati naše procese.

Što se tiče zarada općenito, ostajemo predani stvaranju održivog okruženja za poslovanje naših partnera, pa smo u tu svrhu nedavno podigli cijene. Ovo povećanje ne čini značajnu razliku za korisnike Uber aplikacije, dok u konačnici najviše profitiraju naši partneri, čiji su prihodi sada veći.

Ostajemo u potpunosti predani tome da budemo najbolja opcija prijevoza za sve naše partnere, vozače i korisnike u Hrvatskoj."

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo