smanjiti će gužve /

Nakon deset godina, konačno se spajaju dva tunela iznad Cetine: Omiška obilaznica trebala bi se otvoriti za godinu dana

Polako se mostom spajaju dva tunela iznad Cetine, a ta dionica omiške obilaznice duga 1400 metara trebala bi biti otvorena za promet do trećeg mjeseca iduće godine

24.3.2022.
21:00
VOYO logo

Iznad Cetine most se polako sastavlja i rađa se buduća obilaznica. Do kraja godine povezat će dva tunela. Dug je 216 metara.

"Ova metoda u Hrvatskoj dosad nije rađena. Iznimno je zahtjevna montaža ovog dijela vidite I sami u kakvim uvjetima ovdje ljudi rade", rekao je predsjednik Uprave Hrvatske ceste, Josip Škorić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ovaj projekt čija je ukupna vrijednost 180 milijuna kuna ide svom kraju I negdje do kraja ove godine bi trebalo doći do spajanja mosta a negdje u drugom ili trećem mjesecu završiti će se cijela ova dionica", kaže ministar mora, prometa i infrastrukture, Oleg Butković.

Završetak cijele obilaznice Omiš - Split najavljen je tek za 2025. godinu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Puno se godina govori o ovom projektu. prve najave još iz 20o8, pa 2010. Ali evo iskoristila su se sredstva iz EU i projekt se privodi kraju I zadovoljstvo mi je da ćemo se u idućoj godine voziti ovom prometnicom", rekao je gradonačelnik Omiša, Ivo Tomasović.

Image
OBILAZNICA TROSTRUKO DUŽA /

Iako su građani prosvjedovali, zatvara se cesta koja povezuje Omiš i zaleđe: Radovi bi trebali trajati do ljeta...

Image
OBILAZNICA TROSTRUKO DUŽA /

Iako su građani prosvjedovali, zatvara se cesta koja povezuje Omiš i zaleđe: Radovi bi trebali trajati do ljeta...

Do završetka obilaznice, na cestama u zaleđu bit će prometni čepovi. No Omiš će odahnuti.

"Most je opterećen, dosta je dugo i durao. I rješenje je jedino ono tamo da se oslobodi malo Omiš", kaže stanovnica tog mjesta Ana Leović.

"Ja sam mislio da moja generacija neće dočekati, mislim da je to konačno rješenje da se rastereti centar grada I da dobijemo konačno što smo zaslužili", rekao je Omišanin Mile Crnković.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nepovjerenje Omišana ne čudi jer prvi se tunel počeo raditi prije deset godina i godinama nije vodio nigdje, dok u rujnu 2019. nisu opet počeli radovi. I sada polako vizura iznad Cetine konačno poprima posve drukčiji izgled.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo