Ovogodišnji rezultati pokazuju da 21% ispitanika planira potrošiti više nego prošlog Božića, dok je 43% ispitanika izjavilo da planira potrošiti jednako kao i prošle godine. Rezultati istraživanja pokazuju da su veliki potrošači tijekom Božića Meksiko (48%), Brazil (38%), Rumunjska (29%), i Bugarska (25%), pri čemu se potrošnja izračunava prema primanjima kućanstava. Među zemlje koje će izdvojiti najmanje mjesečnih primanja na Božić ubrajaju se Danska (13%), Finska (11%), Njemačka (10%) i Nizozemska (10%).
Božić se svodi na obitelj
69% ispitanika izjavilo je da im je najvažnije provođenje vremena s obitelji i voljenim osobama. Prema rezultatima istraživanja, 18% ispitanika više cijeni božićne proslave i duh od primanja darova ili zimskih sportova. Od onih koji kupuju poklone, otprilike 22% njih je izjavilo da ovog Božića planiraju kupovati proizvode i usluge putem interneta, pri čemu su Velika Britanija i Njemačka najaktivniji kupci putem interneta. Ljudi u Estoniji (16%), Hrvatskoj (15%) i Latviji (14%) preferiraju tradicionalne trgovine za božićnu kupovinu i usluge.
Brazilci i Rumunji su spremni potrošiti većinu novca u relativnom smislu na putovanja tijekom Božića, do 27% svojih mjesečnih primanja, dok će ispitanici iz Poljske, Latvije i Nizozemske izdvojiti samo 10-13% na putovanja. Prilikom putovanja, 71% australskih, 56% kanadskih i 39% danskih ispitanika spremni su potrošiti više od 100 EUR po noćenju u hotelskoj sobi, dok je većina Nijemaca (70%), čemu slijede Rumunji (33%) i Estonci (28%), izjavila da preferiraju AirBnB za smještaj s obzirom na niže cijene.
Prema rezultatima istraživanja Ferratum Christmas Barometer™, 18% ispitanika izjavilo je da se njihova novogodišnja odluka odnosi na to da žele provesti više vremena s voljenim osobama. Ostalih 14% ispitanika izjavilo je da žele više putovati, a 13% njih da bi željeli renovirati svoj dom. Sport i zdrav način života također su visoko na popisu odluka, pa je tako 12% sudionika izjavilo da bi željelo više vježbati.
Potrošači preferiraju bezgotovinske transakcije i povećavaju uporabu mobilnog bankarstva
Gotovo 70% ispitanika u Norveškoj i Švedskoj izjavilo je da preferiraju korištenje kartice umjesto novca. Međutim, nisu samo Skandinavci oni koji prelaze na bezgotovinski način života - više od polovice sudionika iz 12 od 19 ispitanih zemalja izjavilo je da preferiraju kartice nego gotovinu tijekom božićnih blagdana.
Preko 70% svih sudionika istraživanja i većina ispitanika u 18 od 19 zemalja izjavila je da će koristiti mobilno bankarstvo za svoje bankovne potrebe tijekom Božića (10% više nego u istraživanju Ferratum Summer Barometer™ 2018), a gotovo 90% ispitanika u Australiji, Švedskoj, Kanadi i Nizozemskoj izjavilo je da će koristiti mobilno bankarstvo tijekom toga razdoblja. Jedina zemlja s manje od 50% sudionika koji planiraju koristiti mobilno bankarstvo bila je Bugarska.
Prema rezultatima istraživanja, 52% ispitanika će pokriti troškove božićnih blagdana s ušteđevinom, dok je njih 23% izjavilo da će djelomično pokriti troškove putem Ferratumovih kredita, dok njih 13% planira koristiti kreditne kartice. Najpopularniji poklon od svih u 2018. godini bit će odjeća, a 16% ispitanika izjavilo je da će im kupnja odjeće kao poklona biti na vrhu božićnog popisa. Igračke i igrice (10%), slatkiši (9%) te obiteljske i osobne blagdanske aktivnosti (8%) bili su drugi popularni izbori.