Nakon što je u Kini čak 300 milijuna ljudi pogledalo emisiju o Hrvatskoj, Slobodna Dalmacija piše da se radi o najvećoj reklami za naš turizam još od neovisnosti Hrvatske.
Kinezi snimali u Zagrebu i Dubrovniku
Naime, radi se o jednom od najpoznatijih i najutjecajnijih kineskih showova pod imenom 'Day Day Up', a u sklopu tog showa je u listopadu u Hrvatsku stigao velik broj kineskih novinara, glumaca i producenata kako bi snimili emisiju o našoj zemlji. Snimalo se u Zagrebu i Dubrovniku.
Kineski mediji tvrde da je taj popularan show zaslužan za odluke mnogih Kineza o tome gdje će provesti svoj odmor. Kinezima se prilikom snimanja jako svidjela domaća hrana, a učili su plesati i tradicionalne plesove i slušali hrvatsku glazbu. U snimanju su kao predstavnici Hrvatske sudjelovali i Ana Rucner, Lana Jurčević, Maksim Mrvica, Miroslav Ćiro Blažević, Jelena Rozga, folklorni ansambl Linđo i mnogi drugi.
300 milijuna gledatelja vidjelo emisiju o Hrvatskoj
Nakon emitiranja na Hunan TV-u ovu emisiju je gledalo čak 300 milijuna ljudi, a procjenjuje se da će gledanost biti još veća nakon emitiranja i na drugim platformama. Emisija traje sat i 40 minuta, a Kinezima se najviše svidio nastup Jelene Rozge u uskoj haljinici, a oduševila ih je i Lana Jurčević.
Nakon slične emisije o Hrvatskoj koju je snimala Južna Koreja, u Hrvatsku je stiglo čak 100.000 novih gostiju pa se očekuje da će i ova kineska emisija polučiti dobre rezultate za hrvatski turizam, piše Slobodna Dalmacija.