NAJVEĆA REKLAMA ZA HRVATSKI TURIZAM OD NEOVISNOSTI: /

Kinezi snimili emisiju o Hrvatskoj, najviše im se svidjele Rozga i Lana

Image

Kinezima se najviše svidio nastup Jelene Rozge u uskoj haljinici, a oduševila ih je i Lana Jurčević.

3.1.2018.
8:59
VOYO logo

Nakon što je u Kini čak 300 milijuna ljudi pogledalo emisiju o Hrvatskoj, Slobodna Dalmacija piše da se radi o najvećoj reklami za naš turizam još od neovisnosti Hrvatske.

Kinezi snimali u Zagrebu i Dubrovniku

Naime, radi se o jednom od najpoznatijih i najutjecajnijih kineskih showova pod imenom 'Day Day Up', a u sklopu tog showa je u listopadu u Hrvatsku stigao velik broj kineskih novinara, glumaca i producenata kako bi snimili emisiju o našoj zemlji. Snimalo se u Zagrebu i Dubrovniku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kineski mediji tvrde da je taj popularan show zaslužan za odluke mnogih Kineza o tome gdje će provesti svoj odmor. Kinezima se prilikom snimanja jako svidjela domaća hrana, a učili su plesati i tradicionalne plesove i slušali hrvatsku glazbu. U snimanju su kao predstavnici Hrvatske sudjelovali i Ana Rucner, Lana Jurčević, Maksim Mrvica, Miroslav Ćiro Blažević, Jelena Rozga, folklorni ansambl Linđo i mnogi drugi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

300 milijuna gledatelja vidjelo emisiju o Hrvatskoj

Nakon emitiranja na Hunan TV-u ovu emisiju je gledalo čak 300 milijuna ljudi, a procjenjuje se da će gledanost biti još veća nakon emitiranja i na drugim platformama. Emisija traje sat i 40 minuta, a Kinezima se najviše svidio nastup Jelene Rozge u uskoj haljinici, a oduševila ih je i Lana Jurčević.

Nakon slične emisije o Hrvatskoj koju je snimala Južna Koreja, u Hrvatsku je stiglo čak 100.000 novih gostiju pa se očekuje da će i ova kineska emisija polučiti dobre rezultate za hrvatski turizam, piše Slobodna Dalmacija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo