NAGRAĐENA KAMPANJA 'NEŠTO ZBILJA VAŽNO': /

Djeca s teškoćama dobila besplatan prijevoz, a sada je stiglo i vrijedno priznanje

Image
Foto: CTA Komunikacije

Kampanjom 'Nešto zbilja važno' Udruga roditelja djece s teškoćama u razvoju 'Brački pupoljci', u suradnji s agencijom CTA komunikacije,

7.5.2020.
11:13
CTA Komunikacije
VOYO logo

Kampanja "Nešto zbilja važno", koju je tijekom prošle godine predano provodila Udruga roditelja djece s teškoćama u razvoju "Brački pupoljci" u suradnji s agencijom CTA komunikacije, osvojila je Grand Prix Hrvatske udruge za odnose s javnošću u kategoriji odnosa s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama.

Image
PROSVJEDNA AKCIJA UDRUGE 'BRAČKI PUPOLJCI': /

Blokirali iskrcaj putnika iz trajekta, traže besplatan prijevoz za djecu s teškoćama u razvoju

Image
PROSVJEDNA AKCIJA UDRUGE 'BRAČKI PUPOLJCI': /

Blokirali iskrcaj putnika iz trajekta, traže besplatan prijevoz za djecu s teškoćama u razvoju

Besplatnim trajektom na terapije

Nagrada je to kojom se više od jednog desetljeća nagrađuju najbolji komunikacijski projekti, a stručni žiri prepoznao je značaj, doseg i utjecaj ove hvalevrijedne kampanje kojom su "Brački pupoljci" izborili promjenu Zakona o prijevozu u linijskom i povremenom obalnom pomorskom prometu te djeci s teškoćama u razvoju sa svih hrvatskih otoka u studenom 2019. konačno osigurali besplatan trajektni prijevoz na prijeko potrebne terapije na kopnu.

"Iskreno sam zahvalan Bračkim pupoljcima na povjerenju koje su nam ukazali i cijelom timu CTA komunikacija koji se od prvog dana bez zadrške posvetio ovome projektu. Hvala svima koji su kampanji javno dali podršku i prepoznali da je besplatan trajektni prijevoz na terapije temeljno ljudsko pravo koje treba biti zajamčeno zakonom. Zahvaljujem i svim medijima koji su dali svoj obol u podizanju svijesti o svakodnevnim izazovima s kojima se susreću otočka djeca s teškoćama u razvoju i njihove obitelji.

Posebno moram izdvojiti Matu Mladinu, sve roditelje i djecu iz Udruge, ali i Ginu Victoriju Damjanović koji su bili pokretačka snaga cijeloga projekta. Na kraju, čestitam svim kolegama iz drugih agencija koji su s nama došli do finala na njihovim projektima i svemu što su u našem društvu promijenili nabolje“, istaknuo je Gordan Turković, izvršni direktor komunikacijske agencije CTA komunikacije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa

Desetogodišnja borba

Dodjela nagrada Hrvatske udruge za odnose s javnošću ove se godine prvi puta održala u online izdanju radi poštivanja mjera fizičkog distanciranja, a kategorija u kojoj se našla kampanja "Nešto zbilja važno“ imala je najveću konkurenciju kod samih prijava. U završnicu su ušli s fondom "Spasi me“ za pružanje hitne pomoći žrtvama obiteljskog nasilja, agencija Media Val i Fabula te "Crnom knjigom trošenja javnog novca“, Lipe, udruge poreznih obveznika i Briefing komunikacija.

Podsjećamo, borbom Bračkih pupoljaka, nakon deset godina i prošlogodišnje kampanje "Nešto zbilja važno“, izboreno je i pravo na zakonom propisan besplatan prijevoz i za druge godinama zanemarivane i ranjive skupine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
race of
7. I 8. OŽUJKA NE PROPUSTI!
VOYO logo
Još iz rubrike