Vlaho Orepić i Vlado Dominić sebi nisu mogli ukinuti službene automobile jer su kao ministar i ravnatelj policije štićene osobe, ali svojim zamjenicima i pomoćnicima i ostalim šefovima u MUP-u jesu.
Izmjenama odluke ministar Orepić je želio omogućiti raspodjelu i dostupnost vozila operativi, odnosno policijskim službenicima "na terenu".
Riječ je o pedestak vozila. Ne o spornim Audijima, već Opelima i Škodama više srednje klase na koje su šefovi u policiji imali pravo 24 sata na dan. Ipak, bit će iznimaka, jer uz valjano pisano obrazloženje, moći će zamoliti ministra za službeni automobil. Neće ga dobiti dok on ne odobri.
Možda se ovaj ministar možda uhvatio s bikovim rogovima i želi
napraviti red u troškovniku
Igor Stazić
"Na prvu bi se moglo reći da se radi o pukoj demagogiji, ali ako to shvatite kao poruku i drugim ministarstvima i svim drugim onima koji se voze na takav način, to možda može i govoriti o tome da se ovaj ministar možda uhvatio s bikovim rogovima i da želi napraviti red u troškovniku", rekao je Igor Stazić, glavni urednik autostart.hr.
Hoće li na ovaj način uvesti reda i ostali ministri? Zasad - bez odgovora.
"Sukladno najavama o racionalizaciji troškova na svim razinama,
pa tako i pri mogućem neracionalnom korištenju službenih
automobila,
sve će se navedene stavke temeljito analizirati", poručuju iz
Vlade.
Analize će pričekati i potpredjednik Vlade.
Ušteda za državu, procjenjuje se, između 3 i 4 tisuće kuna na mjesec po svakom sada uskraćenom vozilu.