ZABIO SE U NAPLATNE KUĆICE KOD ZAPREŠIĆA /

Mladić je mogao preživjeti? Prometni stručnjak ukazao na ključan detalj, pa predložio četiri mjere

Image
Foto: Davorin Visnjic/PIXSELL

Istraga će pokazati je li bio vezan sigurnosnim pojasom, jer razmjerno očuvana karoserija vrlo sigurnog automobila (zaštitni kavez je izdržao udarac) ukazuje da je mogao i preživjeti

17.1.2024.
14:09
Davorin Visnjic/PIXSELL
VOYO logo

Zbog spoznaje da može bez rizika kažnjavanja najteže kršiti prometne propise, 20-godišnji vozač Audija TT, umoran i u upitnom stanju, na autocesti A2 vozio je brže od 200 km/h, prekasno uočio naplatne kućice te se, nakon neuspješnog kočenja, brzinom oko 90 km/h zabio u naplatne kućice kod Zaprešića, komentira za Autoportal, prometni stručnjak Željko Marušić.

Istraga će pokazati je li bio vezan sigurnosnim pojasom, jer razmjerno očuvana karoserija vrlo sigurnog automobila (zaštitni kavez je izdržao udarac) ukazuje da je mogao i preživjeti. Srećom u nesreći udarac u betonsku barijeru između dva traka na naplatnim kućicama bio je najmanje opasan za djelatnike na naplatnoj kućici i ostale sudionike u prometu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Istraga će također pokazati je li bio pod utjecajem alkohola i/ili nedopuštenih supstancija te je li u kritično vrijeme koristio, i na koji način, mobitel. Poseban je problem što je 20-godišnjak legalno mogao voziti automobil snažniji od 200 KS.

Image
UŽAS KOD ZAPREŠIĆA /

Detalji kaosa na A2: Za volanom je bio mladić i vozio čak 230 km/h?! 'Bio je smanjeno ubrojiv'

Image
UŽAS KOD ZAPREŠIĆA /

Detalji kaosa na A2: Za volanom je bio mladić i vozio čak 230 km/h?! 'Bio je smanjeno ubrojiv'

Ova tragična nesreća ukazuje na nužnost sljedećih mjera:

  1. Povećati izvjesnost kažnjavanja, prije svega premrežavanjem prometnica radarskim kamerama koje bilježe najteže prekršaje: prekoračenje brzine, prolaske kroz crveno svjetlo, nepropisno pretjecanje, korištenje mobitela, nevezivanje… To bi istodobno rasteretilo policiju, koja bi djelovanje mogla i trebala usmjeriti na kritične uvjete (lokacije, uvjete na cesti i vrijeme).
  2. U ranim jutarnjim satima, posebice vikendom policija bi trebala pojačano i ciljano pokrivati dionice kojima se vraćaju ili voze osobe s prethodnog tulumarenja. To je, kao jutros, na naplatnim kućicama u Zaprešiću, jasno pokazao ‘slučaj Banožić’.
  3. Uvesti propis ‘Mladi vozač’ za osobe do navršene 24. godine, za koje bi vrijedilo ograničenje snage vozila od 70 kW (95 KS) do 21. godine i 85 kW (116 KS) do 24. godine, samo za privatne vožnje u privatnim vozilima (ne i za gospodarski promet) i “privremene vozačke dozvole”, uz definiranje uvjeta (sigurnog ponašanja u prometu) za dobivanje trajne vozačke dozvole.
  4. Brzinu na autocestama od 22 od 6 sati treba ograničiti na 100 km/h

POGLEDAJTE VIDEO: Teška prometna nesreća kod Zaprešića

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo