Hrvatski startup razvija uslugu čija bi platforma mogla promijeniti način na koji gledamo televiziju. Kako izgleda hrvatski 'Shazam' koji prepoznaje filmove, serije i reklame?
Primjerice, na televiziji je popularni animirani crtić Trolovi, a uz radnju vas zanima na primjer tko im je posudio glasove? Skeniranjem isječka aplikacija vas vodi do svega što ima u bazi vezano uz njih, pa tako i recimo intervjua s Justinom Timberlakeom i Annom Kendrick koji su likovima posudili glasove.
"Ono što smo mi napravili je ustvari prepoznavanje videa i mogućnost dostavljanja dodatnih informacija vezanih uz video kontent koji gledamo", objašnjava Mario Drevenšek, osnivač start-upa Beyond Second Screen.
Pa tako skeniranjem glazbenog spota možete doći do informacija o bendu, aktualnim koncertima i slično.
"Jedna zanimljiva stvar je da ćemo graditi partnerstva s velikim produkcijskim kućama. Trenutno smo u pregovorima s jednom gdje bi dobili 700 sati materijala za dokumentarne filmove i općenito filmove", dodaje Drevenšek.
Na pitanje 'što će nam to, pa imamo teletekst i Google?', osnivači odgovaraju da televiziju često gledamo uz još jedan ekran pored sebe – zašto ga ne iskoristiti bez pretraživanja interneta.
"Gledao sam nedavno dokumentarac Wild Wild country sa izvrsnim soundtrackom i bilo je dosta zahtjevno pronaći tko je autor glazbe, a evo s ovakvom aplikacijom mislim da bi taj posao bio puno jednostavniji."
To sve i košta pa je cilj prikupiti novac. A kakav bi drugi mladi start-upovci trebali nego kriptovalutu, tzv. digitalni novac.
"Vi šaljete svoja sredstva u zamjenu za unaprijed određeni broj tokena koji će nastati od strane pojedinog projekta", pojašnjava Vlaho Hrdalo, predsjednik Udruge za blockchain i kriptovalute.
Aplikacija bi trebala biti lansirana na jesen, a o tome koliko vjeruju u svoj projekt govori činjenica da im je cilj doći ni više ni manje nego do Netflixa.