Opasna dionica Jadranske magistrale čini stanovnike Tučepa očajnim i uplašenim za živote svoje djece. Nije im jasno zašto se ne može odvojiti novac koji bi riješio problem rizika na prometnoj cesti.
Radi se o križanju lokalnih cesta s Jadranskom magistralom na predjelu Blato, gdje se dogodila još jedna prometna nesreća u kojoj je stradao vozač motocikla.
Na istom je mjestu u kolovozu stradala mlada motociklistica iz Podgore, no unatoč apelima i upozoravanjima općine te pregovorima s Policijskom postajom Makarska, i dalje nema kamera za nadzor brzine i ostalih mjera sigurnosti, piše RTL.
Institucije ne reagiraju na apele
Mještani su zabrinuti. Predvodnica inicijative građana koji žele riješiti opasan problem Tea Šarić rekla je da reakcije institucija još nema.
“Ne vidimo pozitivan feedback institucija. Ništa se ne mijenja, promet je brz i nesiguran na dionici na kojoj naši srednjoškolci iz Dračevica idu na autobusnu stanicu da bi otišli u školu u Makarsku, osnovnoškolci iz Blata odlaze na treninge, u centar, jedinom cestom koju mogu prijeći. Imamo dva pothodnika ali oni nisu prilagođeni ni majkama s kolicima ni invalidima, imaju puno stuba, ne koriste se dovoljno tako da svjedočimo raznim pretrčavanjima ceste”, rekla je Šarić.
Kaže kako je obavljen razgovor s predstavnicima lokalne samouprave, MUP-a i Županijskih cesta.
'To je postalo prečesto'
"Svi kažu da se na tome radi, ali mi ne vidimo pomake. To je postalo prečesto. U zadnjih 7 dana smo imali dvije prometne nesreće. Jedna se dogodila prije 2 dana, srećom s lakšim ozljedama, a prije 7 dana je motociklist pretrpio neke teže ozljede. Mi se bojimo za živote djece, naše živote, a u konačnici i živote tih naših gostiju koji pune proračun i ne razumijemo zašto se ne može izdvojit novac da se ova dionica osigura", dodala je Šarić.
O rješavanju problema opasne prometnice obično se govori u kontekstu predizbornih obećanja, no pomaka još nema.
“Ne razumijemo zašto se privremeno ne ode do rješenja koje je jednostavno i nije skupo, kao postavljanje bolje signalizacije, ucrtavanje alternativnih puteva za doći do hotela prema kojima gravitira ogroman broj ljudi, u sezoni pogotovo, ali i zimi. Nije nam jasno zašto je problem ucrtati pješačke prijelaze, staviti solarne znakove koji upozoravaju na brzinu ili napraviti bilo što po tom pitanju”, rekla je Šarić.