Trepnite i propustit ćete! /

Miranda Kerr i ostali supermodeli polugoli u novoj kampanji

Image
Foto: Youtube screenshot

Proslavili su novi brend digitalne platforme te su tako stvorili kratki filmić koji prikazuje 26 najboljih naslovnica u prethodnih 33 godine postojanja, od 1980. do 2013.

26.11.2013.
14:56
Youtube screenshot
VOYO logo

Časopis i-D je prikazao neke od najvećih ličnosti koje se smješkaju na naslovnici novog broja.

Proslavili su novi brend digitalne platforme te su tako stvorili kratki filmić koji prikazuje 26 najboljih naslovnica u prethodnih 33 godine postojanja, od 1980. do 2013.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Direktor Jérémie Rozan i modna direktorica Charlotte Stockdale nazvali su video "Trepni od A do Z".

Najupečatljivija je bila Miranda Kerr koja je predstavljala slovo B za "Babewatch" te je pozirala u minijaturnom Chanelovom bikiniju s logom modne kuće, koji je postao poznat 1996. kad je model Stella Tennant prošetala modnom pistom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mirandi je badić otkrivao skoro sve, ali je samo pokrivao bradavice.

Cara Delevigne je također bila uključena u kampanju te je predstavljala slovo Z kao "Zip".

Ostale djevojke koje su sudjelovale bile su Lara Stone, Natalia Vodianova, Rick Owens, Lily McMenamy, Joan Smalls, JW Anderson i Lindsey Wixson.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo