MINISTARSTVO OBRAZOVANJA: /

'Škole uključene u eksperimentalni program dobit će besplatan mobilni internet'

Image
Foto: Thinkstock, Ilustracija

"Sve je to dio digitalne transformacije škola jer naši učenici zaslužuju jednake šanse kao njihovi vršnjaci u drugim EU zemljama.

21.7.2018.
10:40
Thinkstock, Ilustracija
VOYO logo

Ministarstvo znanosti i obrazovanja (MZO) potpisalo je u sklopu provedbe eksperimentalnoga pilot-programa Škola za život ugovore o suradnji s tri hrvatska teleoperatera koji će učenicima i nastavnicima 74 škole u kojima će se program provoditi osigurati pristup digitalnim obrazovnim sadržajima bežičnim pristupom internetu.

Ugovor je potpisan s HT-om, Tele2 i Vipnetom koji će, kako je priopćio MZO, za školsku godinu 2018./2019. svim učenicima i nastavnicima škola u kojima će se provoditi eksperimentalni program Škola za život, a koji izaberu korištenje besplatnih sadržaja teleoperatera, osigurati SIM karticu i besplatan pristup određenim mrežnim stranicama s obrazovnim sadržajima za 2 GB prometa mjesečno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
ZADNJI U EUROPI UVODIMO OBVEZNU INFORMATIKU: /

'Skandalozna tužba U ime obitelji tjera obrazovanje u tamnice srednjeg vijeka'

Image
ZADNJI U EUROPI UVODIMO OBVEZNU INFORMATIKU: /

'Skandalozna tužba U ime obitelji tjera obrazovanje u tamnice srednjeg vijeka'

"Sve je to dio digitalne transformacije škola"

Zahvalivši teleoperaterima na uključivanju u projekt, ministrica Blaženka Divjak podsjetila je i na to da se u sve osnovne škole u petim i šestim razredima uvodi informatika kao obvezan predmet te da je u suradnji s IRIM-om u ovoj školskoj godini osigurano 45.000 micro:bitova za nastavu u osnovnim školama diljem Hrvatske.

"Sve je to dio digitalne transformacije škola jer naši učenici zaslužuju jednake šanse kao njihovi vršnjaci u drugim EU zemljama. Ovo je sjajan primjer kvalitetne suradnje gospodarstva i države", istaknula je ministrica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zadovoljstvo uključivanjem u projekt izrazili su i predstavnici teleoperatera direktor Sektora marketinga za privatne korisnike HT-a Richard Brešković, direktorica za marketing proizvoda i strategiju Tele2 Hrvatska Monika Majstorović i direktor marketinga Vipneta Lordan Kondić naglašavajući važnost razvoja STEM-a, unaprjeđenja digitalne pismenosti te uvođenja interaktivnoga pristupa učenju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo