SEDAM GODINA DOGOVORA /

Ministarstvo neće čekati Zagreb: Gradi se novi vijadukt preko ranžirnog kolodvora, ostatak vrijednog projekta zapeo zbog vlasništva zemlje

Image

Projekt koji se već sedam godina dogovara u veljači je konačno usuglašen, i uključivao izgradnju četiri i pol kilometra tramvajske pruge, 1,8 kilometara produžetka Sarajevske ceste te gradnju vijadukta iznad ranžirnog kolodvora, no nisu riješeni vlasnički odnosi pa Ministarstvo kreće sa svojim dijelom samostalno

25.9.2023.
10:08
VOYO logo

Hrvatske autoceste sljedeći mjesec trebale bi raspisati natječaj za izgradnju novog vijadukta preko Ranžirnog kolodvora Zagreb i njegova spoja na Sarajevsku ulicu, piše u ponedjeljak Jutarnji list.

Bio bi to konačni početak realizacije projekta o kojem se država, preko HAC-a, i Grad Zagreb neuspješno dogovaraju već sedam godina. I sada je konačno u Ministarstvu prometa odlučeno da će se u projekt ići bez Grada Zagreba te će Hrvatske autoceste same financirati ovaj projekt čija je procijenjena vrijednost 65 milijuna eura.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako su još u veljači ove godine ministar prometa Oleg Butković i zagrebački gradonačelnik Tomislav Tomašević dogovorili zajedničku realizaciju projekta koji je uključivao izgradnju četiri i pol kilometra tramvajske pruge, 1,8 kilometara produžetka Sarajevske ceste te gradnju vijadukta iznad ranžirnog kolodvora koji bi se spojio na čvor Jakuševec, odakle bi putnici izlazili na zagrebačku obilaznicu ili produžili autocestom prema Sisku.

Image
NAJAVIO ZAOKRET! /

Dvije godine vladavine Tomašević obilježio velikim intervjuom: Evo kojim se uspjesima hvali i što obećaje Zagrepčanima

Image
NAJAVIO ZAOKRET! /

Dvije godine vladavine Tomašević obilježio velikim intervjuom: Evo kojim se uspjesima hvali i što obećaje Zagrepčanima

Također je dogovoreno da će se projekt realizirati po modelu izgradnje zagrebačkog rotora te će Ministarstvo prometa preko fondova EU-a osigurati europsko sufinanciranje projekta. No sedam mjeseci kasnije događa se veliki obrat. Država u projekt ide sama jer, kako saznajemo, Grad u sedam mjeseci nije riješio osnovni preduvjet za europsko sufinanciranje a to je otkup zemljišta kojim bi išla trasa pruge i produžetka Sarajevske ceste. Također nisu pokrenute procedure za ishođenje potrebne dokumentacije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

S druge strane, HAC za svoj dio projekta ima građevinsku dozvolu i nema administrativnih prepreka za početak izgradnje. Stoga je u ministarstvu odlučeno da se više neće čekati, te je Grad Zagreb obaviješten da država u projekt ide sama, piše novinar Jutarnjeg lista Krešimir Žabec.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo