"Bila je fešta, tema je bila fešta. Mi nismo ni na kakvim suprotnim stranama. Ja sam nastavnik, radim na sveučilištu, tako da temeljna poruka je nemojmo podlijegati nekoj retorici koja ide na isključivost, agresivnost. Mislim, radi se o obrazovanju naše djece - tu treba biti miran, treba biti staložen i 'ajmo biti više uključivi, a manje isključivi", komentirao je jučerašnji prosvjed "Hrvatska može bolje" ministar Šustar za Dnevnik HRT-a.
"Kompromis oko ove teme je važan"
Na pitanje može li se postići kompromis, ministar Šustar smatra kako je kompromis važan. Mislim da smo već jedan kompromis i napravili, da smo nastavili rad s ekspertnom radnom skupinom koja je bila u prethodnom sazivu, što je jako dobro. Ja sam bio jako zadovoljan sa kolegama kako smo surađivali i onda nekako ta odluka i zaključak saborskog odbora uzburkao je vode, smatra. Bit struke je da se ne slažemo, ali da kroz to neslaganje isprofiliramo stabilan dokument, dodao je.
Ponovio je da je kompromis oko ove teme važan. "Jedan je već napravljen jer je ekspertna radna skupina koja je imenovana u mandatu prošle Vlade nastavila s radom i dolaskom nove Vlade", kazao je ministar.
"Ajmo pojačati neke stvari"
"Ne bih bio politbiro. 'Ajmo pojačati neke stvari. Zašto ih ne bi pojačali", kazao je ministar upitan o tome hoće li radna skupina biti proširena i stručnjacima iz tzv. STEM područja (znanost, tehnologija, inženjerstvo i matematika).
Rekao je da će Cjelovita kurikularna reforma uskoro biti u javnoj raspravi koja će trajati bar 30 dana.
"Tu se moramo našpanati i zato pozivam čitavu javnost da se uključi", kazao je misnitar te ponovno pozvao i radnu skupinu na čelu s Borisom Jokićem da nastavi s radom.
Sjajan razgovor kod predsjednice Republike
Sastanak kod predsjednice Republike Kolinde Grabar Kitarović, na kojem je bio skupa s Jokićem, Šustar je opisao kao 'sjajan razgovor'.
"Interpretirao sam ga kao želju predsjednice da se stvari pokrenu i da se stvori pozitivno ozračje u kojem se može lakše dogovarati i donositi odluke", kazao je.
Naglasio je kako 'još uvijek suludo vjeruje' da će ekperimentalna primjena kurikularne reforme započeti s idućom školskom godinom, ali u smanjenom opsegu.
"Iduću godinu više treba iskoristiti za obučavanje nastavnika. Još uvijek vjerujem da se može pokušati stići s primjenom, bar u nekom smanjenom opsegu. Na istom smo brodu. Pestanimo se složiti ulitimativnom retorikom", poručio je ministar Šustar.