Kako produljiti sezonu temeljno je pitanje sektora od kojeg ovisi naša ekonomija kojim se bavimo čitav niz godina.
Ministru turizma Darku Lorencinu ovo je prva turistička sezona. Broj gostiju koji se trenutno odmaraju na Jadranu trenutno je u prvom planu, a različite statistike povremeno uzburkaju duhove. Lorencin je svjestan toga da glavnina brojki dolazi u špici sezone, no naš turizam mora trajati 12 mjeseci. Prvi korak u tom smislu mu je transformacija mreže turističkih zajednica i njihov drugačiji angažman. Zbog sve što se tu planira, znakovito napominje, događaju se i neki potresi.
''Sva ova bura koja se diže proteklih dana ima utemeljenje i u činjenici da smo krenuli mijenjati sustav. Svaka promjena, svaka akcija ima svoju reakciju. Tako to doživljavam, ali kao ministar nastojim iskoristiti ne svaki dan i sat nego doslovce svaku minutu da ono, za što je ministarstvo odgovorno, da omogući nesmetani razvoj hrvatskog turizma, da to i provedemo'', rekao je Lorencin. Reorganizacija mora ići od nas samih, nastavlja, objašnjavajući da se organizacija nije mijenjala 20 godina, a sve drugo jest - uvjeti, tržišta, trendovi.
Golemi potencijal otvara i nedavna odluka da se kampovi mogu graditi i van turističkih zona. Kampovi čine 25 posto naših ukupnih kapaciteta i zapravo tek počinju razvoj za razliku od hotela koji su već većim dijelom modernizirani i dignuti na viši novo.
Da bi proširili našu sezonu ponuda mora biti bogata, a promocija odlična. Za sve to potrebne su nam investicije. Lorencin je upitan kada će konačno u Hrvatskoj postati jednostavno investirati u turizam.
"Kada obavimo jedan jako veliki posao, ne samo u turizmu nego i u svemu ostalom. Samo dugoročnim, dosljednim, mukotrpnim radom moći ćemo pokrenuti sustav jer treba raditi iz dana u dan, iz sata u sat na jednom jedinom projektu da bi uspio. Imate otprilike još jedno 190 zemalja u svijetu koje na isti način žele privući investicije'', zaključuje Lorencin.