Upozorili na veliku opasnost koja prijeti od tramvaja bez zaštitne oplate

Sindikat hrvatskog vozača oglasio se priopćenjem u kojem se navodi da su ZET-ovi vozači dobili nalog da mogu prometovati i tramvaji koji su tijekom snježnog nevremena ostali bez zaštitnih oplata.

17.1.2013.
12:23
VOYO logo

Predsjednik Sindikata Miljenko Gočin upozorava da su vozači dobili pismeni nalog u kojem se navodi da Zagrebom mogu prometovati i tramvaji bez "suknjica", kako se zovu zaštitni oblozi.

"Do sada tramvaji nisu smjeli prometovati bez istih tih obloga, a danas je pismeno naloženo vozačima da normalno prometuju iako tramvaji nemaju iste te obloge. Veoma bi me radovalo da sam mogao pročitati ime i prezime osobe ili naziv stručne službe koja je to naložila, posebno ovih dana kad je sve sklisko i kad postoji mogućnost da se bilo tko posklizne i da padne pod tramvaj. No, međutim, nismo bili te sreće, jer kao što je vidljivo na fotografiji, naredba je nepotpisana", stoji u priopćenju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tko će odgovarati ako dođe do nesreće?

Gočin upozorava da su vozači tramvaja dovedeni u vrlo tešku situaciju.

"Mislim da nikome tko je pametan nije potrebno obrazlagati koje sve opasnosti prijete kod prometovanja tehnički neispravnih i nekompletnih prometnih sredstava, kao ni to ukoliko se nešto eventualno dogodi da će odgovornost snositi samo vozač istog tog tramvaja, a koji je samo ispunjavao naredbe dobivene od svog poslodavca", upozorava sindikalist.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U cilju zaštite vozača Sindikat hrvatskog vozača pismeno se obratio direktoru Zagrebačkog holdinga, kao i direktoru Podružnice ZET s upozorenjem da navedena vozila koja nisu kompletna povuku iz prometa, te da ih ne stavljaju u promet sve dok se ne otklone nedostaci. Poručili su da će u protivnom morati sami snositi odgovornost za eventualne nezgode koje zaista mogu biti i po život opasne.

Predizborna kampanja

"Nisam kompetentan da dajem savjete glede smanjenja strasti predizborne kampanje, a posebno se ne bih upuštao u to u trenutku kad se u ovoj predizbornoj kampanji na dnevnoj bazi zapošljava i po tisuću ljudi na poslovima 'lopatanja' po cijeni radnog sata od 17 do 35 kuna, a dobro znamo da naši kvalificirani vozači rade krajnje odgovoran posao nerijetko za 12 kuna po satu. Ali da se mene pita ja bih javno rekao: 'Dat ću Vam svoj glas na predstojećim izborima, samo me poštedite gluposti i rizika', navodi se u pismu koje potpisuje Miljenko Gočin.

Podsjetimo, tijekom snježnog nevremena niskopodni ZET-ovi tramvaji imali su velikih problema u prometovanju. Zagrebačke ulice bile su pune zaštitnih oplata koje su im otpale tijekom vožnje, a koje danima nitko nije pokupio s ulica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike