'Mi samo želimo naplatiti uslugu, šverca se 40 posto putnika'

'Mi moramo podmiriti troškove poslovanja i usluge. Mi smo se pokušali približiti korisnicima da imaju razne popuste, primjerice godišnje karte.

12.12.2012.
13:42
VOYO logo

"Kada padne obilan snijeg kao u subotu to stvara probleme vozačima. Mi imamo prateće službe koje su zadužene za rješavanje problema. Bio sam na terenu i uvjeti su bili nemogući. Zatrpane pruge, vozila u kvaru. Tramvaj je specifično vozilo koje kada se pokvari radi zastoje jer se tramvaji gomilaju", kazao je to za Soundset plavi voditelj podružnice ZET-a Dubravko Baričević.

Istaknuo je i kako nije istina da su u tom kaosu hvatali švercere, odnosno da su slali kontrolore.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Komentirajući najavu iz ZET-a kako će se putnici obavještavati o tome u kojim je točno tramvajima u autobusima kontrola, kazao je: "Ponukani raznim dosjetkama, postupit ćemo slično poput policije koje najavljuju. Mi ne lovimo tu kao krivolovci, već je cilj da naplatimo uslugu".

U razgovor su se uključivali i slušatelji koji su govorili kako bi se karte više plaćale i da bi ZET dugoročno imao više koristi kada bi karta primjerice koštala tri kune. "To su teorije. Mi moramo podmiriti troškove poslovanja i usluge. Mi smo se pokušali približiti korisnicima da imaju razne popuste, primjerice godišnje karte. Ako kupite godišnju kartu, ona će i biti tri kune dnevno", kazao je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema njegovim riječima, 40 posto putnika u ZET-ovim vozilima se šverca. S druge strane, kaže, ZET je što se poslovanja tiče u problemima. "Do 2006. smo bili u pozitivi, no nakon kupovine vozila i povećanih troškova poslovanja, došli smo u minus, Kada to otplatimo, nadamo se da će biti bolje", kazao je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo