"Kada padne obilan snijeg kao u subotu to stvara probleme vozačima. Mi imamo prateće službe koje su zadužene za rješavanje problema. Bio sam na terenu i uvjeti su bili nemogući. Zatrpane pruge, vozila u kvaru. Tramvaj je specifično vozilo koje kada se pokvari radi zastoje jer se tramvaji gomilaju", kazao je to za Soundset plavi voditelj podružnice ZET-a Dubravko Baričević.
Istaknuo je i kako nije istina da su u tom kaosu hvatali švercere, odnosno da su slali kontrolore.
Komentirajući najavu iz ZET-a kako će se putnici obavještavati o tome u kojim je točno tramvajima u autobusima kontrola, kazao je: "Ponukani raznim dosjetkama, postupit ćemo slično poput policije koje najavljuju. Mi ne lovimo tu kao krivolovci, već je cilj da naplatimo uslugu".
U razgovor su se uključivali i slušatelji koji su govorili kako bi se karte više plaćale i da bi ZET dugoročno imao više koristi kada bi karta primjerice koštala tri kune. "To su teorije. Mi moramo podmiriti troškove poslovanja i usluge. Mi smo se pokušali približiti korisnicima da imaju razne popuste, primjerice godišnje karte. Ako kupite godišnju kartu, ona će i biti tri kune dnevno", kazao je.
Prema njegovim riječima, 40 posto putnika u ZET-ovim vozilima se šverca. S druge strane, kaže, ZET je što se poslovanja tiče u problemima. "Do 2006. smo bili u pozitivi, no nakon kupovine vozila i povećanih troškova poslovanja, došli smo u minus, Kada to otplatimo, nadamo se da će biti bolje", kazao je.