U razdoblju od 3. do 15. studenog 2009. provedeno je istraživanje među 368 poslovnjaka, koje je naručio mjesečnik Poslovni savjetnik, kako bi se ustanovilo na čemu najviše štede za vrijeme financijske krize.
Rezultati su tako pokazali da menadžeri prvo sa sebe 'skidaju' nakit i satove, a nakon toga odriču se večera po restoranima, kupovine najnovijih gadgeta te putovanja i automobila.
Situacija među ženskim dijelom poslovnog svijeta je vrlo slična, no primjećene su pojedine promjene. Tako se menadžerice prvo odriču večera, pa tek zatim nakita i satova. Automobila se u prosjeku odriče svaka treća menadžerica.
Muškarci i žene poslovnoga svijeta poprilično su slični izborom stvari kojih se najteže odriču, a to je kozmetika i odjeća i obuća.
Tek 17 posto ispitanih poslovnjaka odreklo bi se kozmetike, a 13 posto odjeće i obuće, dok bi se 25 posto menadžerica odreklo odjeće i obuće, a 14 posto kozmetike.
Prethodni članak:
arti-200910190423006