Novi građevinski projekt mogao bi znatno rasteretiti zagušene ulice Savske i Selske, tvrde stručnjaci. U sklopu radova uredit će se okretište tramvaja na Ljubljanici kojom inače dnevno prođe oko 50.000 ljudi.
Gradski ured za prostorno uređenje i izgradnju grada potvrdio je realizaciju prometnog projekta.
“U tijeku je dovršenje izrade idejnog projekta i prikupljanje posebnih uvjeta građenja za izgradnju prve etape produžene ulice Črnomerec, od Baštijanove ulice do Horvaćanske ceste. Radi se, zapravo, o izgradnji novog cestovno-tramvajskog spoja između Ozaljske ulice, tj. Remize i Horvaćanske ceste. Zahvat uključuje i rekonstrukciju postojećeg tramvajskog okretišta na Ljubljanici, odnosno uređenje Ozaljske ulice, od Fallerova šetališta do Puljske ulice, kao i rekonstrukciju postojećeg autobusnog terminala. Navedeni projekt zahtijeva i rješavanje imovinsko-pravnih poslova”, izjavio je Dinko Bilić za Jutarnji.hr koji ne zna kada bi projekt mogao započeti.
Iako su mnogi oduševljeni ovim projektom, postoji i zabrinutost da je to još jedan od predizbornih trikova Milana Bandića.
S druge strane, voditelj Kabineta za urbanizam Tihomir Jukić otkrio je kako ova ideja povezivanja Črnomerca i Jaruna nije neka novost jer je prva ideja vidljiva još na Regulacijskom planu iz 1936./38.. Tada se već planirala prometnica koja bi povezivala prostor današnjeg okretiša na Črnomercu pa sve do prostora današnje Horvaćanske na jugu.
Jukić je istaknuo i problem.
"Naravno da postoje i problemi u rješavanju te ideje, primjerice što učiniti s potokom Črnomerec? Ostaviti ga i urediti ili kanalizirati? Kako proći kroz prostor kompleksa Plive? Kako osigurati po cijeloj trasi profil da može proći i tramvaj u oba smjera? A tu je još i nešto nešto nelegalne gradnje", upozorio je.
Zasad, ni Jukić pa ni njegove kolege urbanisti i arhitekti ne znaju što se trenutno radi na tom projektu, ali Jukić u svakom slučaju pozdravlja ideju.