'Jesu li današnji učenici gluplji nego što su bili prije?'

3.1.2013.
10:34
VOYO logo

Naime, hrvatski učenici su postigli najlošiji rezultat upravo iz matematike, te je Hrvatska završila na 30. mjestu s 490 postignutih bodova, što je deset bodova manje od međunarodnog prosjeka.

Prof. savjetnik Lidija Blagojević, koja predaje matematiku i informatiku u Drugoj gimnaziji u Osijeku, za Glas Slavonije je komentirala kako su profesori u osnovnoj školi skloniji spustiti kriterij da bi učenici imali dobre ocjene za upis u srednju školu, pa oni u gimnaziju dolaze sa slabim predznanjem. Srednjoškolski program matematike je pak opsežan, a učenici imaju i prevelik broj predmeta i preopširan nastavni program za većinu predmeta, pa ne stignu toliko vježbati matematiku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Jesu li današnji učenici gluplji nego što su bili prije? Je li nastavni program prije bio lakši, a profesori sposobniji? Naravno da nisu, međutim, matematika je jednostavno predmet koji se ne može naučiti napamet, koji traži logičko razmišljanje, mnogo vježbanja i ne može se svladati bez kontinuiranog rada", komentirao je predsjednik udruge za promicanje nastave matematike Normala Šime Šuljić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo