vlasnik poznatog restorana /

Marin Medak: Od oca sam naslijedio poduzetničke gene, ali za sebe i dalje mislim da sam bolji kuhar nego šef

Image

U pandemiji je jedna od najugroženijih djelatnosti bila ugostiteljstvo, a na vlastitoj koži to je osjetio i Marin Medak, vlasnik zagrebačkog restorana RougeMarin.

13.9.2021.
11:00
VOYO logo

U Uplift razgovoru sa Zoranom Šprajcom podijelio je svoja razmišljanja o poduzetništvu, svojim počecima, ali i budućnosti.

Medak je zahvaljujući svojoj maštovitosti i poslovnoj predanosti uspio od burgera, dotad poprilično trivijaliziranog jela, napraviti pravu gurmansku deliciju pa je to danas jedan od najprepoznatljivijih (ako ne i neprepoznatljiviji) simbol njegova restorana.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

„Slušam svoju intuiciju, radim ono što je meni dobro i nikada ne poduzimam ništa pod pretpostavkom da tržište zna bolje od mene“, naglašava Medak te ističe kako bez ulaganja u znanje nema ni poslovnog napretka.

„Ako nemate znanje radije nemojte ulaziti u projekt. Prema Harvardu, početna ideja sačinjava svega 2 posto projekta, tako da moraš imati dovoljno znanja i iskustva da možeš prevladati prepreke koje će se sasvim sigurno naći pred tobom“, kaže poznati chef.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/b770457a-1470-11ec-b7b8-724224a7b170/v/ba03ebd6-9d09-11eb-8a41-cedfb09875dd/768x432-ba054e7c-9d09-11eb-870c-cedfb09875dd.jpeg

Drugo i možda jednako važno kod ulaska u bilo koji biznis – a poglavito restoranski – jest ne imati straha. Naime, Medak ističe da tko god kreće raditi u toj areni mora biti svjestan da će godinu ili dvije raditi bez ikakvog profita te dodaje da je stoga važno imati obrtni kapital, jer je bez toga praktički nemoguće izgurati taj kritični period. To zna iz vlastitog iskustva.

„Ja sam imao 60 tisuća kuna za pokrenuti kućicu za burgere, ali nisam imao novca za obrtni kapital. Puno bih bolje radio i bio puno uspješniji mnogo ranije da sam imao uz sebe ekonomskog stručnjaka, jer sam ja sve radio iz perspektive kuhara“, govori Medak, priznajući da je i dalje daleko uspješniji kao chef nego kao poduzetnik, zbog čega je važno oko sebe okupiti kvalitetnu ekipu. A poduzetnički nerv naslijedio je od svog oca koji je također bio poduzetnik pa je od najranije dobi bio okružen tom pričom.

Osim Marina Medaka, Zoran Šprajc je u Uplift razgovore priveo i Hrvoja Bujasa, Hrvoja Ćosića i Marušku Vizek, a njihove razgovore možete provjeriti na Uplift.hr, prvoj sveobuhvatnoj platformi za mirkopoduzetnike te male i srednje poduzetnike, koju je pokrenuo Mastercard.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo