S pomoću novog 1,6-litrenog benzinskog motora THP, koji razvija 208 KS i 300 Nm okretnog momenta te ispunjava normu Euro 6, 208 GTi 30th izvor je snažnijih vozačkih užitaka. Spojen je sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, a Torsenov diferencijal i posebno ugođen ovjes i upravljački sustav jamče iznimno prianjanje i učinkovitost.
Njegov sportski, odlučan karakter vidljiv je i u stavu i izgledu, osobito u karoseriji lakiranoj u dvije, oštrom crtom razdvojene boje. Unutrašnjost je u savršenom skladu s vanjskim izgledom i dinamičnim karakterom i izražava žešći sportski karakter modela 208 GTi 30th. Detalji koji su na 208-ici crveno-crni sada su lakirani crnom bojom. Crne ručice vrata s crvenom crtom u skladu su sa sigurnosnim pojasevima. Visokokvalitetni tepisi crvene su boje, a prednja školjkasta sjedala posebno je razvio odjel Peugeot Sport.
Presvučena su ekskluzivnom kombinacijom materijala, uglavnom Alcantarom, u kombinaciji s crnim TEP-om s crvenim šavovima i mrežastim uzorkom od crnih točaka s crvenim detaljima.
Pločica sa serijskim brojem i natpisom 208 GTi 30th iznad stropnog svjetla završni je detalj slavljeničkog modela limitirane serije.
Široj javnosti će biti predstavljen na ovogodišnjem salonu automobila u Parizu, a prodaja će početi u studenom 2014.
Nepunu godinu dana od početka prodaje, 13. ožujka, s proizvodne je linije sišao 10 000. primjerak Peugeota 208 GTi, što je potvrda uspješnog oživljavanja legende GTi-ja i Peugeot strategije razvoja vrhunskih sportskih modela segmenta B.